ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

اپل از باتری های باظرفیت‌ تری در نسل شانزدهم آیفون استفاده خواهد کرد

بسیاری از مجلات فناوری معتبر دنیا احتما داده‌اند شرکت اپل در نسل شانزدهم آیفون های خود از باتری های قدرتمندتری استفاده خواهد کرد.

به گزارش توریسم‌اینترنشنال، اگرچه چندین ماه تا معرفی سری آیفون ۱۶ فاصله داریم، اما این موضوع مانع از انتشار شایعات درباره آن‌ها نمی‌شود. حالا طبق شایعه‌ای جدید، اپل در سری آیفون ۱۶ از باتری بزرگ‌تری نسبت به گذشته استفاده خواهد کرد و همچنین طراحی L شکل را کنار می‌گذارد.

چندین سال می‌شود که اپل از طراحی L شکل برای باتری آیفون‌ها استفاده می‌کند، بااین‌حال ظاهراً حالا می‌خواهد این طراحی را کنار بگذارد. البته در شایعه امروز، اشاره‌ای به علت این موضوع نشده است، بااین‌وجود به احتمال زیاد علت این تغییر، دستکاری طراحی درونی آیفون‌ها باشد.

افزایش ظرفیت باتری سری آیفون ۱۶

ظاهراً اپل ظرفیت باتری سری آیفون ۱۶ را افزایش می‌دهد. طبق شایعه امروز، اپل در آیفون ۱۶ از باتری ۳۵۶۱ میلی‌آمپرساعتی استفاده خواهد کرد و این درحالی است که آیفون ۱۵ به باتری ۳۳۴۹ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است. استفاده از تراشه بهینه‌تر به همراه باتری بزرگ‌تر می‌تواند باعث افزایش شارژدهی نسل بعدی آیفون‌ها شود.

باتری سری آیفون 16

در کنار آیفون ۱۶، قدرتمندترین عضو این خانواده یعنی آیفون ۱۶ پرو مکس هم به باتری بزرگ‌تری مجهز می‌شود. در همین راستا به‌جای باتری ۴۴۲۲ میلی‌آمپرساعتی نسل قبل، نسل جدید باتری ۴۶۷۶ میلی‌آمپرساعتی خواهد داشت.

باتری آیفون 16 پرو مکس

درحال‌حاضر اطلاعاتی درباره ظرفیت باتری آیفون ۱۶ پلاس و ۱۶ پرو منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود این گوشی‌ها هم به باتری بزرگ‌تری نسبت به نسل کنونی خود مجهز شوند.

با توجه به اینکه نسل جدید آیفون‌ها اغلب شهریورماه معرفی می‌شود، باید منتظر انتشار گزارش‌های بی‌شماری درباره سری آیفون ۱۶ در ماه‌های باشیم. بااین‌حال از همین حالا گفته می‌شود که اپل طراحی ماژول دوربین آیفون ۱۶ و ۱۶ پلاس را تغییر می دهد ولی طراحی ماژول دوربین دو مدل دیگر تغییری نخواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *