پ٫ اردیبهشت ۲۰ام, ۱۴۰۳

مطالعه “شصت میلیون فرانسوی نمی توانند اشتباه کنند” را از دست ندهید

ژان بنوآ نادو نویسنده مشهور فرانسوی در کتاب«شصت میلیون فرانسوی نمی‌توانند اشتباه کنند» شما را با اداب و رسوم،تاریخ و رنج های که ملت فرانسه در طول جنگ جهانی متحمل شدند اشنا کرده و به این موضوع میپردازد که چطور ملت فرانسه با اینکه یکی از تنبل ترین مردمان جهان هستند،در زمانی کم فرانسه را تبدیل به کشوری صنعتی و پیشرفته کردند.

 

به گزارش توریسم اینترنشنال،کتاب دارای ۳ بخش است. در این بخش‌ها می‌خوانید که چگونه تاریخ فرانسه ( به‌ویژه جنگ جهانی دوم و نبرد الجزایر) فرهنگ کنونی این کشور را شکل دادند. همچنین می‌خوانید که چگونه ماشینِ آموزش و سیاست فرانسه هنوز در حال شکل دادن فرهنگ فرانسوی هستند و از این نقطه به بعد چگونه شخصیت یک فرانسوی تکامل می‌یابد.

فرانسوی‌ها چگونه می‌توانند کمتر از همه کار کنند، بیشتر سفر بروند و در عین حال یکی از برترین تولیدکننده‌های اقتصاد جهانی باشند؟ آن‌ها چگونه می‌توانند با داشتن یک رژیم غذایی غنی آمار بیماری‌های قلبی کمتری نسبت به آمریکا داشته باشند؟ کتاب شصت میلیون فرانسوی نمی‌توانند اشتباه کنند اثر ژان بنوآ نادو (Jean-Benoît Nadeau)، هم برای دوستداران فرانسه نوشته شده است، هم برای افرادی که علاقه‌ای به این کشور ندارند. این افراد با خواندن این کتاب متوجه خواهند شد که فرانسه چگونه به موقعیت کنونی خود رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *