ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

اینفلوئنسر های معروف چینی به یزد سفر کردند

معاون گردشگری یزد اعلام کرد: چند تن از اینفلوئنسر های مطرح چینی که در روز های اخیر وارد ایران شده بودند، به یزد سفر کردند.

به گزارش توریسم‌اینترنشنال، به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، هما خورشیدی روز ۶ اسفندماه با اعلام این خبر گفت: هم‌زمان با عید بهاره چینی، پروژه تور آشناسازی ایران سلام با حضور اینفلوینسرهای گردشگری چینی در بازه زمانی ۴ لغایت ۱۱ اسفند در یزد برگزار می‌شود.
معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یزد با اشاره به اینکه سفر این گروه به ایران با موضوع فرهنگی تاریخی بوده، گفت: ۷ نفر از اینفلوینسرهای مطرح کشور چین امروز وارد استان یزد شده و در مسیر خود از مناطق دیدنی بازدید می‌کنند.

به گفته او این تور آشناسازی با محوریت دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و با همکاری وزارت امور خارجه و هواپیمایی ماهان تدارک دیده‌شده و استان‌های مثلث طلایی ایران و تهران جزو مقاصد مورد بازدید گردشگران هستند.

این گروه امروز در میبد از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان نظیر نارین قلعه، کاروانسرای شاه‌عباسی و یخچال خشتی بازدید کرده‌اند.

ورود گردشگران چینی پروژه ایران سلام به استان یزد

ورود گردشگران چینی پروژه ایران سلام به استان یزد

ورود گردشگران چینی پروژه ایران سلام به استان یزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *