چ. ژوئن 24th, 2026

بازدید بیش از 2 میلیون مسافر نوروزی از استان کرمان

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از بازدید بیش از 2 میلیون مسافر نوروزی از این استان خبر داد.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ فریدون فعالی اظهار کرد: ورود این تعداد مسافر به استان کرمان در مقایسه با مدت مشابه در سال 1398، بیش از 37 درصد رشد داشته است.

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان افزود: از 28 اسفندماه سال گذشته تا دهم فروردین‌ماه 1401، بیش از 170 هزار مسافر نوروزی در تاسیسات گردشگری، ستادهای اسکان آموزش و پرورش، طرح شهید سلیمانی و زائرسراها اقامت داشته‌اند که نسبت به مدت مشابه در سال 1398، 27 درصد رشد نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون 230 هزار نفر مسافر نوروزی از اماکن تاریخی و موزه‌های این استان دیدن کرده‌اند که از این تعداد صرفا 13 هزار نفر در روز دهم فروردین‌ماه از اماکن مذکور بازدید داشته‌اند.

پایان خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *