ش٫ اردیبهشت ۱۵ام, ۱۴۰۳

برخورد جدی با بی حجابی/ عکس شما ارسال می شود

کشف حجاب در خودرو در سال ۱۴۰۲، علاوه بر جرم بودن، تخلف محسوب و برای آن جریمه تعیین شده است.

به گزارش توریسم اینترنشنال،روش های متفاوتی برای برخورد جدی با بی حجابی در نظر گرفته شده است و دیگر بلافاصله پس از انجام کشف حجاب، مالک خودرو جریمه نمی شود، بلکه ابتدا به وی تذکر داده شده و در صورت عدم رعایت و کشف حجاب مجدد، جریمه در مورد وی اعمال و اجرا می گردد. این تذکر با ارسال پیامک جریمه بی حجابی در ماشین برای مالک خودرو به اطلاع وی می رسد و عکس او برایش ارسال می شود.

غافلگیری ها از پیامک هشدار

پلیس اعلام کرده است: نسبت به شناسایی افراد هنجارشکن اقدام و با ارسال مستندات و پیام اخطار به ناقضان قانون حجاب و عفت عمومی، در زمان و مکان مورد نظر، آنها را نسبت به عواقب قانونی تکرار این جرم مطلع می نماید.

مرکز اطلاع رسانی پلیس اعلام کرد: پلیس در برخورد با قانون گریزان و مجرمان از سیستم های هوشمند استفاده خواهد کرد.

در اقدامی ابتکاری پلیس به جهت جلوگیری از بروز هر گونه تنش و تزاحم با هموطنان در برقراری قانون حجاب، با استفاده از ابزار و دوربین های هوشمند در اماکن و معابر عمومی، نسبت به شناسایی افراد هنجارشکن اقدام و با ارسال مستندات و پیام اخطار به ناقضان قانون حجاب و عفت عمومی، در زمان و مکان مورد نظر، آنها را نسبت به عواقب قانونی تکرار این جرم مطلع می نماید.

پشت پرده فیلم بی حجابی مرکز خرید اپال تهران چیست؟ ایا واقعیت دارد؟

پشت پرده فیلم بی حجابی مرکز خرید اپال تهران چیست؟ کلیپ کوتاهی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که درباره آن نوشته شده مربوط به یک گردشگر خارجی در مرکز خرید اپال تهران است که توسط این گردشگر فیلم برداری شده و خانم های بدون حجاب در این مرکز دیده میشوند ویدیویی که جنجال زیادی را در فضای مجازی به وجود آورده است و بسیاری از کاربران به آن واکنش نشان دادند.

درباره اینکه این ویدیو مربوط به ایران است یا خیر هنوز چیزی مشخص نیست اما به نظر می‌رسد ویدیویی منتشر شده مربوط به کشور ترکیه و یا کشورهای اطراف ایران باشد به هر حال با توجه به اینکه در چند ماه اخیر حجاب به یکی از بحث های مهم در فضای مجازی تبدیل شده است برخی از رسانه ها و کاربران ویدیوهای ضد و نقیضی را در این باره منتشر می‌کنند و آن‌ها مربوط به ایران عنوان می کنند که همین سبب شده مورد توجه قرار بگیویدیو منتشر شده که از خانم های جوان بدون حجاب فیلمبرداری شده است فضای جنجالی را در شبکه های اجتماعی به وجود آورده است و هنوز مسئولان این مرکز خرید به آن واکنش نشان ندادند و باید ببینیم چه توضیحاتی در این باره ارائه خواهد شد.

بی حجابی

فیلمی که به مرکز خرید آپال تهران بوده و جنجال زیادی را به وجود آورده است در این مرکز خرید خانم هایی دیده میشوند که با پوشش نامناسب حضور پیدا کرده اند و واکنش های زیادی را در پی داشته است.

ویدیویی از خانم های بدون حجاب در یک پاساژ منتشر شده که درباره آن نوشته اند اینجا مرکز خرید اپال تهران میباشد در این ویدیو خانم های بی حجاب با ظاهر زننده دیده می شود که در فضای مجازی جنجال زیادی را به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید:

افزایش گازهای گلخانه‌ای با پرواز جت‌های خصوصی در آسمان اروپا

حتما باید چند نفر زیر ماشین بروند تا این همه به گوشی‌های موبایل زل نزنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *