ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳

برخورد شدید با تورهای غیر مجاز در زنجان

 در راستای برخورد با تورهای غیرمجاز و توسعه برنامه‌های گردشگری در استان، معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان زنجان از طرح ساماندهی تورهای طبیعت‌گردی خبر داد.

به‌ توریسم اینترنشنال و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، علی‌اکبر شرفی اظهار کرد: در راستای برخورد با تورهای غیرمجاز و توسعه برنامه‌های گردشگری در استان، تورهای طبیعت‌گردی فصل پاییزی سامان‌دهی می‌شود.

وی بیان کرد: اطلاع‌رسانی در مورد تورهای غیرمجاز و نیز برنامه‌های حمایتی از همه دفاتر خدمات گردشگری نیز از جمله اقدامات این اداره‌کل در حوزه تورهای طبیعت‌گردی خواهد بود. همچنین این تورها می‌توانند در راستای توسعه گردشگری پایدار موثر بوده و باعث رونق در بحث هتل‌داری و اشتغال‌زایی و درآمدزایی در حوزه گردشگری شوند.

شرفی متذکر شد: همکاری و مشارکت دستگاه‌های مختلف اجرایی در راستای عملیاتی شدن طرح‌های مورد نظر از اهمیت بالایی برخوردار است. فعالیت گروه‌های کوهنوردی و طبیعت‌گردی یک بحث کاملاً تخصصی است و افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند باید آموزش‌های لازم را دیده باشند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان خاطرنشان کرد: تورهای طبیعت‌گردی و گردشگری یکی از راه‌های توسعه گردشگری است. افراد بسیاری تمایل دارند مناطق بکر و گردشگری استان زنجان را ببینند، بنابراین تورها می‌توانند کمک بزرگی به این افراد کنند، زیرا برای بسیاری از افراد این امکان وجود ندارد که بتوانند به‌ تنهایی به این مناطق سفر کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *