ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

برقراری پرواز مستقیم از قشم به نجف در آستانه اربعین حسینی

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم اعلام کرد:با توجه به نزدیک شدن به اربعین حسینی پرواز مستقیم از قشم به نجف برقرار خواهد شد.

به گزارش توریسم اینترنشنال،ادریس راموز با اعلام این خبر بیان داشت: برقراری این پروازها به صورت رفت و برگشت با هدف افزایش رفاه قشموندان در سفر به عتبات عالیات انجام شده است.

وی ادامه داد: نخستین پرواز روز جمعه دهم شهریورماه و دومین پرواز نیز روز یکشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه از فرودگاه قشم به مقصد نجف در کشور عراق انجام خواهد شد.

به گفته معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، پروازهای برگشت نیز جمعه هفدهم و یکشنبه نوزدهم شهریورماه از نجف اشرف به مقصد قشم انجام خواهد شد.

راموز یادآور شد: در حال رایزنی و پیگیری برای برقراری یک خط پروازی دیگر از قشم به کشور عراق توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر هستیم و در صورت نهایی شدن زمان این پرواز اطلاع رسانی عمومی خواهد شد.

به گفته معاون فرهنگی، اجتماعی و فرهنگی سازمان منطقه آزاد قشم، علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت های معتبر بلیط فروشی و دفاتر خدمات مسافرتی نسبت به تهیه بلیط این پروازها اقدام کنند.

وی در پایان ضمن تشکر از پیگیری های مدیران و کارکنان شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه ها و فرودگاه بین المللی قشم، ابراز امیدواری کرد: برقراری این پروازها بتواند در افزایش رفاه زائران اباعبدالله حسین (ع) موثر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *