ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳
هفته تهران

برگزاری تور مجازی گردشگری در منطقه ۲ تهران

به مناسبت فرارسیدن هفته تهران مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه۲ پایتخت از برگزاری تور مجازی گردشگری خبر داد.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛علی طهماسبی، با اشاره به اینکه هفته تهران فرصتی برای نمایش هویت و فرهنگ پایتخت است، گفت: برنامه‌های نکوداشت هفته تهران با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری، تاریخی، مفاخر محلات وهمچنین هویت و تاریخچه محلات پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه منطقه۲ از محلات قدیمی همچون طرشت و فرحزاد برخوردار است که هریک گنجینه‌ای غنی از تاریخ هستند، گفت: برهمین اساس روایت‌های محلات قدیم منطقه۲ در قالب فیلم کوتاه تهیه و با بهره گیری از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی این روایت‌های شفاهی اطلاع رسانی می‌شود.
به گفته طهماسبی، گفتگو با تهران شناسان و تهران دوستان و همچنین قدیمی‌های محلات منطقه ۲ در برنامه‌های نکوداشت هفته تهران پیش بینی شده است.
وی به رونمایی از اطلس شهری کودکان ونوجوانان منطقه اشاره کرد و افزود: برگزاری مسابقه طراحی لوگوی تهران، برگزاری تور گردشگری مجازی در قالب ۳۶۰ درجه، از دیگر برنامه‌های اجرایی دراین هفته است.
طهماسبی گفت: با توجه به خواهر خواندگی تهران با ماناگوا پایتخت کشور نیکارگوئه، همزمان با هفته تهران نشستی با سفیر نیکارگوئه برگزار می‌شود.
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ برپایی نمایشگاه گردشگری، نواختن زنگ تهران در مدارس،. از جمله برنامه‌ها پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید:

اطلاعیه وزارت میراث فرهنگی در خصوص پارگی تابلو کمال الملک

آسیب یکی از آثار هنری کمال الملک در کاخ گلستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *