ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

برگزاری دوره های هتلداری در بندرعباس از اوایل مهر ماه

رئیس اداره گردشگری و میراث فرهنگی هرمزگان اعلام کرد: به زودی دوره های گردشگری و هتلداری در این استان برگزار خواهند شد.

به گزارش توریسم اینترنشنال،از بندرعباس، محمد محسنی هدف اصلی آموزش این رشته‌ها در استان را بهبود کیفیت خدمات در صنعت گردشگری و هتلداری عنوان کرد و افزود: افزایش مهارت‌های فنی افراد در صنعت گردشگری و هتلداری از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: استان‌ها با جاذبه‌های تاریخ، فرهنگی و طبیعی خاص خود شناخته می‌شوند بنابراین، آموزش به افراد در رشته‌های گردشگری و هتلداری امکان مشارکت در حفظ و نگهداری و همچنین ترویج این جاذبه‌ها را می‌دهد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان افزود: رشته‌های گردشگری و هتلداری یکی از تاثیرگذارترین رشته‌ها در موفقیت صنعت گردشگری و هتلداری هستند که با رشد روزافزون صنعت گردشگری، نیروی انسانی متخصص و آموزش‌دیده در این رشته‌ها به یکی از ستون‌های اصلی موفقیت این صنعت تبدیل خواهند شد.

محسنی خاطرنشان کرد: آموزش رشته‌ گردشگری و هتلداری در هنرستان‌ها باتوجه به نقش مهم گردشگری در توسعه‌ی اقتصادی و اشتغال‌زایی، می‌تواند به درآمدزایی و اشتغال‌زایی جوانان کمک کند.

وی افزود: ایجاد فرصت‌های شغلی در حوزه گردشگری و صنعت هتلداری به دانش‌آموزان این رشته‌های تحصیلی، امکان یافتن شغل پس از دانش‌آموختگی را می‌دهد و بازار کار آن‌ها در هرمزگان وجود دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان خاطرنشان کرد: افرادی که بعد از هنرستان تمایل به تحصیل در این رشته‌ها را داشته باشند هم‌زمان با تحصیل در دانشگاه می‌توانند در مراکز و تاسیسات گردشگری مشغول فعالیت شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *