د٫ اردیبهشت ۱۷ام, ۱۴۰۳
نمایشگاه خودروهای تاریخی

برگزاری رالی‌ گردشگری و راه‌اندازی نمایشگاه خودرو‌های تاریخی

تفاهم‌نامه همکاری‌های اتومبیل‌رانی، گردشگری، صدور اسناد و مدارک بین‌المللی رانندگی و صنایع‌دستی میان کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی و منطقه ویژه ایرانیان امضا شد.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ این تفاهم‌نامه روز شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ در نشست مشترک محمد حسین صوفی رئیس هیأت مدیره و و مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی و سیدجواد موسوی مدیرعامل منطقه ویژه ایرانیان به امضا رسید.
بر اساس این تفاهم‌نامه برگزاری رالی تور‌های گردشگری ملی و بین‌المللی ویژه انواع وسیله‌های نقلیه موتوری، همایش‌های خودرویی و ایجاد نمایشگاه‌های دائمی یا موقت خودرو‌های تاریخی، ایجاد فروشگاه‌های زنجیره‌ای صنایع‌دستی، برگزاری حراج‌های ملی و بین‌المللی آثار فاخر صنایع‌دستی کشور و برگزاری رویداد‌های آموزشی و ورزشی در دستور کار دو طرف قرار گرفت.
محمدحسین صوفی در آیین امضای این تفاهم‌نامه با اشاره به زیر ساخت‌های وسیع ایجاد شده در سرزمین ایرانیان، این اقدام را نشانگر تعهد و وطن دوستی سرمایه‌گذاران و متولیان امر دانست و اضافه کرد: کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی بر اجرای کامل مفاد این تفاهم‌نامه در قالب یک برنامه مدون اجرایی تأکید دارد.
سید جواد موسوی مدیر عامل سرزمین ایرانیان نیز با اشاره به ظرفیت‌های بین‌المللی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی مشارکت و همراهی کانون در اقدامات مجموعه خود را باعث توسعه فعالیت‌ها و راهگشا خواند.
در پایان مقرر شد تا کارگروهی با عضویت نمایندگان دو طرف دستورالعمل زمانبندی و اجرایی مفاد تفاهم‌نامه را به زودی تنظیم و به‌منظور اجرا ارائه کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *