پ٫ اردیبهشت ۲۰ام, ۱۴۰۳

برگزاری نخستین جشنواره گل محمدی و گلابگیری تهران در واوان

در فصل بهار و گل های محمدی زیبا نخستین جشنواره گل محمدی و گلابگیری تهران در شهر واوان برگزار شد.

به گزارش توریسم اینترنشنال،نخستین جشنواره گل محمدی و گلابگیری استان تهران به میزبانی مزرعه گل محمدی و همکاری سازمان گردشگری و صنایع دستی غرب استان تهران در «واوان» از توابع اسلامشهر برگزار شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در آئین افتتاحیه این مراسم ضمن تاکید بر ضرورت توسعه شهرک‌های صنعتی، خواستار توسعه شهرک‌های اختصاصی برای توسعه و فرآوری اقتصادی محصولات کشاورزی شد.

مدیر شریفیان تاکید کرد: بارها به وزرای صمت و جهاد کشاورزی این را بیان کرده‌ایم و انتظار داریم در این دولت چنین نتیجه مهمی حاصل شود.

مدیر کل حقوقی و بازرسی استانداری تهران نیز در آئین افتتاح این جشنواره بر ضرورت توسعه کشاورزی در استان تهران تاکید کرد و گفت: بخش خصوصی طلایه دار تولید و توسعه در حوزه کشاورزی است.

وحید رحیمی در حاشیه این جشنواره ضمن اشاره به ضرورت حمایت از تولید کشاورزی در بخش خصوصی، ضرورت یکپارچه شدن مجموعه مجوزها و نهادهای متولی در حوزه کشاورزی را اولین گام برای حمایت از این بخش دانست.

در پایان این جشنواره که با حضور مسئولان، مردم و جمعی از دانش آموزان برگزار شد، حاضران در برنامه نمادین گلابگیری سنتی شرکت کردند.

بیشتر بخوانید:

گردهمایی پیکان سواران تهرانی در برج میلاد

آشنایی با کافه های روباز تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *