ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی برای زائران اربعین حسینی در مریوان

نمایشگاه صنایع دستی از آثار هنرمندان مریوانی برای زائران اربعین در مرز باشماق برپا شده است و تا ۱۵ شهریور ماه ادامه دارد.

به گزارش توریسم اینترنشنال، سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مریوان گفت: در مسیر منتهی به مرز باشماق، نمایشگاهی از آثار هنرمندان و صنعتگران مریوانی برای مسافران و زائران اربعین حسینی برپا شده است.

مصطفی طاهری، سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مریوان امروز، ١٢ شهریورماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان با اشاره به تردد زائران اربعین حسینی از مرز باشماق مریوان گفت: اربعین فرصتی مغتنم برای معرفی ظرفیت‌های تاریخی، فرهنگی، طبیعی و محصولات صنایع‌دستی مریوان است که می‌تواند این شهرستان را بیش‌از‌پیش به تمام کشور معرفی کند.

وی افزود: در این راستا نمایشگاهی‌ حاصل ذوق و تلاش هنرمندان حوزه صنایع‌دستی این شهرستان در قالب ١۵ غرفه در معرض دید بازدیدکنندگان، مسافران و زائران اربعین حسینی قرار گرفته است.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مریوان هدف از برپایی این نمایشگاه‌ را توسعه و رونق صنایع‌دستی منطقه و معرفی و عرضه محصولات این حوزه به مسافران و زوار عتبات ‌عالیات ذکر و بیان کرد: این نمایشگاه تا ١۵ شهریورماه دایر و آماده بازدید علاقمندان است.

وی یادآور شد: امید است با بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت‌ها و امکانات، زمینه معرفی و عرضه هرچه بهتر و بیشتر آثار هنرمندان توانمند شهرستان فراهم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *