ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳
میراث+فرهنگی+مازندران

برگزاری کارگاه آموزشی مهارت‌های اجتماعی ارتباطی در مازندران

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران اعلام کرد : کارگاه آموزشی مهارت‌های اجتماعی ارتباطی در مازندران برگزار می شود.

به گزارش توریسم اینترنشنال، محمدعلی شفیعی سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران اظهار داشت: این کارگاه آموزشی به صورت رایگان توسط مؤسسه داها سیر و تحت نظارت واحد آموزش گردشگری اداره‌کل برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی در راستای توانمندسازی ذینفعان گردشگری برنامه‌ریزی شده است، ادامه داد: گواهی پایان‌ دوره نیز مورد تایید وزارتخانه متبوع خواهد بود.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: شرکت‌کنندگان در این کارگاه آموزشی با مباحثی چون مهارت‌های تصمیم‌گیری و حل مسئله، تفکر خلاقانه و تفکر نقادانه، مهارت ارتباطی و مهارت مدیریت رابطه، خودآگاهی و همدلی، مدیریت احساسات و هیجانات و مدیریت استرس آشنا می‌شوند.

وی با اشاره به این مطلب که توسعه روابط انسانی و مهارت‌های اجتماعی نقش حیاتی در ورود دوباره گردشگر به یک منطقه دارد، تصریح کرد: مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی در گردشگری به ویژه گردشگر خارجی دارای مؤلفه‌های خاصی است و آشنایی و استفاده از زبان بدن در این صنعت بسیار حائز اهمیت است.

گفتنی است؛ کارگاه آموزشی مهارت‌های اجتماعی‌ارتباطی فردا یکشنبه ششم شهریور در دانشگاه امام محمد باقر(ع) ساری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

ظرفیت بالای استان مازندران در حوزه گردشگری دریایی

برگزاری همایش شعرای بومی در موزه نیما یوشیج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *