ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳

برگزاری کلاس های گردشگری در خراسان جنوبی در آستانه هفته گردشگری

روابط عمومی اداره گردسگری و میراث فرهنگی خراسان جنوبی از آغاز برگزاری کارگاه ها و کلاس های گردشگری در آستانه هفته ملی گردشگری خبر داد.

 

به گزارش توریسم اینترنشنال،مرتضی عربی، معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با آغاز فصل پاییز و گرامیداشت روز جهانی و هفته گردشگری از ۵ تا ۱۱ مهرماه برگزاری کارگاه‌های آموزشی مرتبط با صنعت گردشگری به منظور توانمندسازی کارکنان مرتبط، فعالان و علاقه‌مندان برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به لزوم بهره‌گیری کاربران شبکه‌های مجازی و علاقه‌مندان از تکنولوژی‌های روز و تولید محتوای شخصی با استفاده از وسایل ارتباط جمعی در دسترس، کارگاه جذاب عکاسی در طبیعت با موبایل از طریق موسسه آموزشی تخصصی علوم خیام بیرجند و واحد آموزش گردشگری اداره‌کل برنامه‌ریزی و اجرا می شود.

 معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌جنوبی اضافه کرد: این کارگاه به صورت تور یک‌روزه، روز جمعه ۷ مهرماه سال جاری با تدریس رضا ملک کیانی مسئول خانه عکاسان حوزه هنری استان برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *