ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳

بسته بودن “حمام فین کاشان” به روی گردشگران در ایام نوروز ۱۴۰۱

مدیر مرکز مدیریت بحران فرمانداری ویژه کاشان از بسته بودن درهای حمام فین کاشان به روی گردشگران در ایام نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ جواد مزروعی  با اشاره به نزدیک بودن نوروز اظهار داشت: با توجه به اینکه در ایام نوروز امسال سفر با توجه به دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا بلامانع است پیش بینی می‌کنیم کاشان هم میزبان تعداد قابل توجهی از مسافران نوروزی باشد.

وی با بیان اینکه تمام اماکن و سایت‌های تاریخی و گردشگری شهرستان کاشان برای بازدید گردشگران نوروزی باز و آماده پذیرایی از مسافران است، ابراز داشت: فقط حمام باغ تاریخی و جهانی فین کاشان امسال بر روی گردشگران و مسافران نوروزی بسته است.

مدیر مرکز مدیریت بحران فرمانداری ویژه کاشان با اشاره به اینکه سقف این حمام کوتاه و محوطه بازدید کوچک است، تصریح کرد: این حمام سیستم تهویه مناسبی هم ندارد و با توجه به جمیع این شرایط و احتمال ازدحام مسافران نوروزی در هنگام بازدید و افزایش شیوع ویروس کرونا در ایام عید بر روی مسافران نوروزی بسته است.

وی با اشاره به اینکه طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه به کرونا اسکان مسافران نوروزی در حسینیه‌ها، منازل کلید به دستان و همچنین سوله‌های ورزشی ممنوع است، تاکید کرد: البته اسکان در پارک‌ها بلامانع است.

اسکان مسافران نوروزی در مدارس بلامانع است

مزروعی همچنین با اشاره به اینکه اسکان مسافران نوروزی در مدارس نیز بلامانع است، گفت: البته اسکان در مدارس به شرطی امکانپذیر است که فضاهای اسکان به طور مرتب ضدعفونی داده شود که نظارت بر ضدعفونی بر عهده دانشگاه علوم پزشکی کاشان است.

وی با بیان اینکه اقامت مسافران و گردشگران در هتل‌ها و مراکز اقامتی مجوز دار در ایام نوروز امسال بلامانع است، افزود: امیدواریم مسافران نوروزی که به کاشان سفر می‌کنند دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا نوروز امسال یک عید ماندگار برای همه باشد.

 

پایان خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *