پ٫ اردیبهشت ۱۳ام, ۱۴۰۳
قطر 2022

بهترین هتل‌ های دوحه قطر برای اقامت در ایام برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲

کشور قطر برای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ هتل های ویژه خود را جهت اقامت مسافران ورودی آماده کرده است که برخی از این هتل های زیبا را به شما معرفی می کنیم.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛کشور قطر از دیدگاه رشد در صنعت گردشگری، در چند ساله گذشته رشد صعودی بسیاری داشته است، به نحوی که از سراسر جهان، از قاره آمریکا و اروپا، از دورترین نقاط جهان به این کشور در خاورمیانه سفر می‌کنند، تا از جاذبه‌های گردشگری و تفریحات بسیار جذابش دیدن کنند، همچنین دوحه به‌عنوان پایتخت کشور قطر از طریق سرمایه‌گذاری‌های گسترده، روند رو به رشدی داشته؛ به‌طوری که ساخت مراکز خرید مدرن و اقامتگاه‌های مجلل باعث شده است که گردشگران زیادی از سراسر دنیا به‌دنبال سفر به این شهر باشند.

علاوه بر جاذبه‌های گردشگری بسیار کشور قطر و پایتخت آن شهر دوحه، امسال باتوجه به آنکه قطر میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ است و ۳۲ تیم ملی از سراسر جهان تا چند روز دیگر در این کشور باید به رقابت جهانی بپردازند، بسیاری از گردشگران برای دیدن باز‌های جام جهانی به قطر سفر می‌کنند، به همین بهانه قصد داریم تعدادی از بهترین هتل‌های شهر دوحه را به شما معرفی کنیم.
معرفی تعدادی از بهترین هتل‌های دوحه قطر

هتل پنج ستاره ماندارین اورینتال

 هتل پنج ستاره «ماندارین اورینتال» (Mandarin Oriental) یکی از معروف‌ترین و مجلل‌ترین اقhمتگاه‌های شهر دوحه است، که در مرکز شهر قرار گرفته است. این هتل پنج ستاره، فاصله اندکی با جاذبه‌های گردشگری شهر دوحه دارد؛ به‌عنوان مثال، سوق واقف در ۱٫۵ کیلومتری و موزه ملی قطر در ۲٫۵ کیلومتری هتل واقع شده‌اند. فرودگاه بین‌المللی حمد نیز حدود ۱۰ کیلومتر با ماندارین اورینتال فاصله دارد. درصورت اقامت در این هتل دسترسی راحتی به بسیاری از کافه‌ها و رستوران‌ها خواهید داشت.
معماری این هتل پنج ستاره تلفیقی از معماری سنتی و معاصر قطری است. اتاق‌ها، سوئیت‌ها و آپارتمان‌های آن توسط استودیو مشهور جهانی دیوید کالینز طراحی شده‌اند و مجهز به تهویه مطبوع، قهوه‌ساز، تلویزیون صفحه تخت، کتری، حمام، سشوار و… هستند؛ البته تعدادی از واحد‌های اقامتی ویژه، آشپزخانه هم دارند.
همچنین هتل پنج ستاره ماندارین اورینتال دارای امکانات رفاهی مانند سونا، جکوزی، اسپا، استخر سرپوشیده و روباز و سالن بدن‌سازی است.
آدرس: قطر، دوحه، مشیرب مرکز شهر دوحه، خیابان باراهات مشیرب
معرفی تعدادی از بهترین هتل‌های دوحه قطر

هتل پنج ستاره النجاده بای تیوولی دوحه

«هتل النجاده بای تیوولی دوحه» (Al Najada Doha Hotel by Tivoli) از معماری بسیار خاص و ویژه‌ای برخوردار است، که در کنار امکانات رفاهی خوب، بسیار برای اقامت در دوحه ایده آل است؛ همچنین این هتل پنج ستاره در کنار بازار تاریخی سوق واقف قرار دارد.
این هتل پنج ستاره در دو کیلومتری موزه ملی قطر و ۱٫۴ کیلومتری کورنیش واقع شده است. ضمن اینکه مترو فقط ۳۰۰ متر با هتل فاصله دارد و در کل با اقامت در این هتل، به هیچ عنوان برای دسترسی به جاذبه‌های گردشگری دوحه مشکلی نخواهید داشت.
۱۵۱ واحد اقامتی در هتل دوحه النجاده بای تیوولی وجود دارد، که با امکانات رفاهی نظیر گاوصندوق، چای‌ساز، تلویزیون صفحه تخت، قهوه‌ساز و غیره، پاسخگوی هرگونه نیاز گردشگران هستند. برخی از اتاق‌های هتل، تراس دارند و چشم‌انداز زیبایی از کورنیش و خط افق قطر را پیش روی شما می‌گذارند.
با اقامت در این هتل پنج ستاره از وای‌فای رایگان، استخر روباز، سالن بدن‌سازی و پذیرش ۲۴ ساعته بهره‌مند خواهید شد. رستوران‌هایی نیز در این هتل فعالیت می‌کند که علاوه بر صبحانه می‌توانید برای ناهار و شام از میان غذا‌های بین‌المللی، یک وعده غذایی لذیذ نوش جان کنید.
آدرس: قطر، دوحه، النجاده، خیابان باراهات الجفیری
معرفی تعدادی از بهترین هتل‌های دوحه قطر

هتل پنج ستاره دوسیت دوحه

«هتل دوسیت دوحه» (Dusit Doha Hotel) یکی از هتل‌های پنج ستاره شهر دو حه است، که در مرکز وست بی و درست کنار کورنیش دوحه میزبان مسافران و گردشگران است. همچنین این هتل پنج ستاره فقط به‌اندازه پنج دقیقه پیاده‌روی تا مرکز شهر فاصله دارد و در ۲۰ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی حمد واقع شده است. برای خرید نیز می‌توانید با پای پیاده راهی مرکز خرید سیتی سنتر یا گیت مال شوید که در چند قدمی هتل هستند.
اتاق‌ها، سوئیت‌ها و آپارتمان‌های این هتل پنج ستاره مجهز به میز کار، تهویه مطبوع، پنجره‌های قدی، تلویزیون صفحه تخت و حمام بزرگ هستند. همچنین امکاناتی مانند سالن زیبایی، فروشگاه هدیه، وای‌فای رایگان، صندوق امانات، خدمات خشک‌شویی، کرایه خودرو، خدمات نگهداری از کودک، تبدیل ارز و… برای مهمانان در نظر گرفته شده است. در صورت تمایل می‌توانید از سالن بدن‌سازی کاملا مجهز، اسپا با اتاق‌های درمانی مجزا برای مردان و زنان و استخر روی پشت بام استفاده کنید.
آدرس: قطر، دوحه، منطقه دیپلماتیک، وست بی (خلیج غربی)

معرفی تعدادی از بهترین هتل‌های دوحه قطر

هتل پنج ستاره هیلتون دوحه

«هتل و رزیدنس هیلتون دوحه د پرل» (Hilton Doha The Pearl Hotel & Residences) در ورودی مروارید قطر واقع شده است و از همین رو به مناطق پرتو عربیا و مدینه سنترال نزدیک است.
همچنین دهکده فرهنگی کاتارا در ۲٫۲ کیلومتری، مرکز خرید سیتی سنتر در ۵٫۵ کیلومتری و گالف مال در ۱۲ کیلومتری هتل واقع شده‌اند. برای استفاده از ساحل نیز فقط باید حدود ۱۲ دقیقه پیاده‌روی کنید.
همه اتاق‌های این هتل پنج ستاره مجهز به آشپزخانه کوچک یا آشپزخانه کامل، اتاق نشیمن تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، صندوق امانات و… هستند. برخی از اتاق‌های هتل، بالکن دارند و از مابقی اتاق‌ها می‌توان منظره استخر را تماشا کرد.
چنانچه مهمان این هتل پنج ستاره باشید، می‌توانید از صبحانه قاره‌ای لذت ببرید و در صورتی که کودک زیر ۱۲ سال دارید، با منوی مخصوص کودکان از او پذیرایی ویژه‌ای می‌شود. علاوه براین، هتل دارای طیف وسیعی از امکانات رفاهی برای کودکان است
هتل و رزیدنس هیلتون دوحه د پرل دارای اسپا، تراس آفتاب‌گیر، سونا، استخر روباز، پارکینگ خصوصی رایگان، محوطه بازی کودکان، رستوران، سالن بدن‌سازی، وای‌فای رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته است.
آدرس: قطر، دوحه، بلوار مروارید
معرفی تعدادی از بهترین هتل‌های دوحه قطر

هتل پنج ستاره موندریان دوحه

هتل «موندریان دوحه» (Mondrian Doha) یکی از بهترین اقامتگاه‌های پنج ستاره، واقع در شهر دوحه است که در کنار برج‌های زیگ‌زاگ در منطقه وست بی لاگون قرار دارد. دهکده فرهنگی کاتارا در دو کیلومتری، مرکز خرید سیتی سنتر در ۶ کیلومتری و موزه ملی قطر در ۱۰ کیلومتری هتل هستند و تردد به آن‌ها به‌آسانی امکان‌پذیر است.
۲۱۱ اتاق خواب و ۵۹ سوئیت در ۲۴ طبقه این هتل وجود دارد، که دکوراسیون داخلی اتاق‌های به شکل سفارشی چیده شده اند و مجهز به بخش نشیمن و میز کار، سیستم چندرسانه‌ای هوشمند و تلویزیون ال‌ای‌دی ۴۰ اینچی هستند.
آدرس: قطر، دوحه، منطقه وست بی لاگون
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *