ج٫ اردیبهشت ۱۴ام, ۱۴۰۳

بهره برداری از ۱۷ پروژه گردشگری جدید در تهران

فرماندار تهران از به بهره برداری رسیدن بیش از ۱۷ پروژه گردشگری در استان تهران جهت ارتقای اقتصاد شهری و روستایی در این استان خبر داد.

به گارش توریسم اینترنشنال، فرماندار تهران گفت: با هدف ارتقا اقتصاد شهری و روستایی در تهران و بهره مندی از ظرفیت‌های گردشگری، ۱۷ پروژه در حوزه گردشگری به بهره برداری رسیده است.

 احمد قیومی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت بالای گردشگری در تهران اظهار داشت: با هدف ارتقا اقتصاد شهری و روستایی در تهران و بهره مندی از ظرفیت‌های گردشگری، ۱۷ پروژه در حوزه گردشگری به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: ۶ پروژه نیز مربوط به حوزه آموزشی بوده که به لحاظ فقر و محدودیت سرانه فضای آموزشی در تهران، بسیاری از این فضاها متعلق به سیستم آموزشی نیست.

فرماندار تهران با تأکید بر اینکه نبود زمین جایگزین اجازه نوسازی بافت فرسوده آموزشی را نمی‌دهد، گفت: با تمام سختی‌ها به سمت جبران کمبودها حرکت کرده‌ایم، از آنجا که نزدیک به ۸۰ مرکز در شهر تهران به عنوان مراکز آموزشی کاشی آبی صاحب سند مالکیت نبودند، نوسازی آنها نیز با مشکل مواجه شده بود که با هماهنگی فرمانداری و تلاش خالصانه مدیر کل آموزش و پرورش تهران این معضل چند ساله حل و این مراکز تعیین تکلیف شدند که این اقدام باعث خواهد شد تا به زودی این مدارس نوسازی شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *