ی٫ اردیبهشت ۱۶ام, ۱۴۰۳

بیش از ۶۰ درصد از پروژه های گردشگری شهرستان نمین به اتمام رسیده است

معاون رئیس اداره گردشگری و میراث فرهنگی اردبیل اعلام کرد: بیش از ۶۰ درصد پروژه های گردشگری نمین تکمیل شده است.

به گزارش توریسم اینترنشنال، نگار سریع‌الاطلاق بعد از ظهر چهارشنبه در بازدید از پروژه‌های گردشگری شهرستان نمین با حضور استاندار اردبیل با اشاره به احداث ۶ پروژه گردشگری در این شهرستان اظهار کرد: این پروژه‌ها با اشتغال‌زایی ۱۲۵ نفری در شهرستان نمین در حال احداث است که ۱۳۰ اتاق و بیش از ۲۵۰ تخت به ظرفیت مراکز اقامتی استان اضافه خواهند کرد.

وی با اشاره به پیشرفت خوب هتل ۴ ستاره این شهرستان افزود: هتل ۴ ستاره یکی از پروژه‌های مهم شهرستان نمین است که با ۶۵ اتاق و حدود ۲۰۰ تخت و در زمینی به مساحت یک هکتار و با حجم سرمایه‌گذاری یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با بیان اینکه با توجه به نیاز شهرستان نمین به توسعه مراکز اقامتی، این طرح می‌تواند ثمرات قابل توجهی داشته باشد، ادامه داد: این پروژه با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۵ درصد در حال اجرا است و پس از اتمام به عنوان یکی از تکمیل‌ترین مراکز اقامتی استان خدمات مناسبی به گردشگران ارائه خواهد داد.

سریع‌الاطلاق به پروژه مجتمع گردشگری ایرانیان به عنوان پروژه دیگر این شهرستان اشاره کرد و افزود: این مجتمع در «روستای سولا» در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع و با زیربنای ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع به منظور ارائه خدمات ویژه به گردشگران با پیشرفت ۲۵ درصدی در حال اجرا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *