ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

تبلیغات باشگاه رئال مادرید برای صنعت گردشگری امارات در جام جهانی ۲۰۳۰

با توجه به اینکه اسپانیا یکی از میزبانان جام جهانی ۲۰۲۳ خواهد بود، مقامات گردشگری دبی یک قرارداد تبلیغاتی با ورزشگاه خانگی رئال مادرید به امضا رساندند.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ قرارداد همکاری رئال مادرید با گردشگری دبی از اکتبر ۲۰۲۳ میلادی آغاز شده و هر دو تیم اول فوتبال مردان و زنان رئال مادرید را در بر می‌گیرد. به‌گفته مقامات فیفا، فینال جام جهانی ۲۰۲۲ میلادی به میزبانی دوحه قطر برگزار شد، بیش از ۱.۵ میلیارد تماشاگر داشت؛ بنابراین حتی کوچک‌ترین اشاره یا تصویری از دبی در فینال ۲۰۳۰ میلادی، یک فرصت بازاریابی بزرگ برای این امارت خواهد بود.

این دومین همکاری بین دبی و باشگاه فوتبال رئال مادرید است؛ مقامات گردشگری دبی در نوامبر ۲۰۲۲ میلادی نیز اعلام کردند این امارت به‌زودی کار ساخت پارک موضوعی رئال مادرید را در منطقه تفریحی پارک‌ها و استراحتگاه‌های دبی (Dubai Parks and Resorts) آغاز خواهد کرد. این پارک موضوعی قرار است در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی افتتاح شود و شامل بخش‌ها و جاذبه‌های مختلف مرتبط با رئال مادرید مانند موزه، وسایل تفریحی، بازی‌های مهیج و فروشگاه‌های یادگاری‌ و سوغات خواهد بود.

دبی سال گذشته نیز از میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ میلادی در قطر سود زیادی برد. برقراری پروزاهای روزانه به دوحه، ایجاد مناطق ویژه هواداران و تبدیل سایت نمایشگاهی اکسپو ۲۰۲۰ به یک منطقه ورزشی موقت با سرو قلیان و الکل، از جمله فعالیت‌های این امارت برای جذب هواداران فوتبال از قطر به دبی بود تا بتواند از گردش مالی عظیم جام جهانی ۲۰۲۲ سود کافی را ببرد.

عصام کاظم (Issam Kazim)، مدیر عامل گردشگری دبی، درباره این همکاری اظهار داشت: «این همکاری راهبردی بین دبی و بزرگ‌ترین باشگاه جهان، بر اساس یک چشم‌انداز و ارزش‌های مشترک شکل گرفته و هر دستاورد، انگیزه‌ای برای فتح به قله‌ای بالاتر است. این اتحاد استراتژیک از نقاط قوت یک مقصد گردشگری پیشرو و مشهورترین تیم جهان استفاده می‌کند تا دوباره نام دبی را به‌عنوان بهترین شهر برای بازدید، زندگی و کار در جهان معرفی کند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *