پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳
غذای کرمانشاه

توجه ویژه به توریسم غذایی در جشنواره ملی گردشگری آذربایجان‌غربی

میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی برنامه های ویژه ای برای برگزاری جشنواره ملی گردشگری در این استان دارد.

به گزارش توریسم اینترنشنال، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: در سومین دوره جشنواره ملی گردشگری توجه ویژه‌ای برای معرفی گردشگری غذا و آبی استان می‌شود و برای این منظور برنامه‌های خاصی نیز در نظر گرفته شده است.

توجه ویژه به گردشگری غذا در سومین جشنواره ملی گردشگری آذربایجان‌غربی

 جلیل جباری در خصوص برنامه‌های جشنواره ملی گردشگری اظهار کرد: «این جشنواره نقش مهمی در توسعه و معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان در سطح ملی دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی افزود: استاندار نیز مصمم به توسعه و رونق گردشگری در استان بوده و از برگزاری چنین جشنواره‌هایی استقبال می‌کند.

وی گفت: در این دوره تلاش می‌شود با مشارکت حوزه هنری و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بار فرهنگی جشنواره با اجرای برنامه‌های هنری مانند موسیقی فولکلور و آیینی افزایش یابد.

جباری تصریح کرد: از همه فعالان گردشگری، مالکان تاسیسات گردشگری، اکوتوریسم، بانک‌ها، بیمه‌ها، شرکت راه آهن، شرکت‌های آنلاین فعال در حوزه گردشگری، استارتاپ، صاحبان رستوران‌ها و قهوه‌خانه‌ها و … برای شرکت در سومین جشنواره ملی گردشگری دعوت می‌شود.

بیشتر بخوانید:

تدوین نقشه راه گردشگری خوراک

۱۶ اکتبر روز جهانی غذا /اینفوگرافیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *