پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

توقف سفرهای دریایی به قشم

همزمان با تغییر شرایط جوی و آب و هوایی وزش بادهای شدید در قشم مدیر اداره بنادر و دریانوردی این جزیره سفر به این منطقه را تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کرد.

به گزارش توریسم اینترنشنال، مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم گفت: کلیه بنادر مسافری و گردشگری جزیره قشم تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

 به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، علی اشتری با اشاره به ورود موج بارشی به هرمزگان، افزود: فعالیت‌های دریایی مانند تفریحات آبی و سفر به مراکز گردشگری دریایی شامل جزیره هنگام و جنگل‌های حرای قشم تا اطلاع ثانوی و بهبود شرایط جوی تعطیل است.

مدیر بنادر و دریانوردی قشم از مسافران و گردشگران خواست با توجه به تعطیلی مراکز گردشگری و تعطیلی بندر مسافربری شهید ذاکری قشم، برنامه ریزی سفرهای خود را به زمان دیگری موکول کنند.

وی با بیان اینکه وزش بادهای تند جنوب شرقی باعث تلاطم دریا و اختلال در تمامی فعالیت‌های دریایی می‌شود، افزود: محدودیت و ممنوعیت اعلامی از سوی اداره بنادر و دریانوردی قشم جهت جلوگیری از مخاطرات احتمالی است.

اشتری از هموطنان خواست در صورت ممنوعیت تردد در بنادر استان از سفر با شناور غیر مجاز از اماکن غیر مجاز جدا خودداری کنند، در صورت تعطیلی بندر شهید ذاکری، هموطنان بنا به ضرورت می‌توانند از بنادر لافت و پل آن هم با اطلاع قبلی تردد کنند.

کد خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *