چ٫ اردیبهشت ۱۹ام, ۱۴۰۳
پرواز ترکیه

جزئیاتی از تعلیق پروازهای ترکیه

بر اساس اعلام مدیرکل دفتر ارتباطات و اطلاع‌رسانی شهر فرودگاهی امام خمینی  خبر منتظره در خصوص لغو پروازهای ترکیه صحت نداشته و پروازها برقرار است.

به گزارش توریسم اینترنشنال،برخی از وب‌سایت‌ها به نقل از ترکیش پرس، خبری مبنی بر لغو پروازهای ایران و ترکیه به علت شیوع ویروس کرونا منتشر کرده‌اند؛ اما حالا مشخص شده که این خبر کذب است.

جواد صالحی پس از انتشار اخبار لغو پروازهای ترکیه به ایران و بالعکس اطلاع داد: این خبر را ترکیش پرس ۱۹ جولای ۲۰۲۰ کار کرده و بسیاری از خبرگزاری‌ها آن را به اشتباه، در روزهای اخیر منتشر کرده‌اند.

صالحی ادمه داد: هم‌اکنون تمامی پروازهای ترکیه به ایران و بالعکس در حال انجام است و هیچ کدام از پروازها لغو نشده‌اند.

تکذیب ممنوعیت پرواز ترکیه

پیش از تکذیب اخبار، خبرگزاری‌های داخلی اخباری به نقل از ترکیش پرس منتشر کرده بودند که در راستای مقابله و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، وزارت حمل و نقل و زیرساخت ترکیه تمامی پروازها به مقصد ایران و افغانستان را تعلیق کرده است تا از شیوع کرونا جلوگیری کند. اما کمی پس از انتشار این اخبار، تکذیبیه آن توسط مدیرکل دفتر ارتباطات و اطلاع‌رسانی شهر فرودگاهی امام خمینی صادر شد.

لازم به تاکید است که پروازهای ترکیه به ایران و بالعکس، از فرودگاه امام خمینی در حال انجام است و مسافران می‌توانند بدون هیچ نگرانی به مقصد خود پرواز داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *