س٫ اردیبهشت ۴ام, ۱۴۰۳

جشنواره فیلم‌های موبایلی ۶۰ ثانیه در اصفهان

گردشگران و شهروندان اصفهانی می توانند تا ۱۵ فروردین ماه، در جشنواره فیلم‌های موبایلی ۶۰ ثانیه در نصف جهان شرکت کنند.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ مدیر فرهنگسرای رسانه با اشاره به اینکه این جشنواره به منظور ثبت تجربه‌های گردش در اصفهان برگزار می‌شود گفت: علاقه مندان می‌توانند فیلم‌های خود را با موضوعات سبک زندگی مردم اصفهان، ابنیه و آثار تاریخی، رویداد‌های فرهنگی، میراث فرهنگی، آداب و رسوم، محله‌های سنتی، گردشگری اصفهان، اماکن متبرکه تا پانزدهم فروردین به شماره واتس‌اپ ۰۹۱۳۰۹۱۶۷۲۷ ارسال کنند.
فاطمه شفیعی با بیان اینکه تعداد آثار ارسالی محدودیت ندارد افزود: شرکت کنندگان در این جشنواره یکی از رویداد‌های فرهنگی ایام نوروز، ابنیه تاریخی غذا‌های محلی را با تلفن همراه به صورت افقی فیلمبرداری کرده و در صورت نیاز با نرم‌افزار‌های موبایل ویرایش و ارسال کنند.

 

بیشتر بخوانید: 

وی با اشاره به اینکه زمان فیلم‌ها باید ۳۰ تا ۶۰ ثانیه باشد گفت: شرکت کنندگان باید، برای ارسال فیلم، مشخصات کامل، نام و نام خانوادگی فارسی و لاتین، تاریخ تولد، شهر و استان، آدرس محل سکونت، تلفن ثابت، آدرس شبکه اجتماعی، پیوست فیلم ارسال کنند.
شفیعی افزود: به نفرات برتر لوح تقدیر و جوایز ویژه‌ای تعلق می‌گیرد، همچنین فیلم‌های منتخب بعد از داوری به مدت یک هفته در فضای مجازی اکران و به بهترین فیلم از نگاه مردم نیز جایزه تعلق می‌گیرد.
وی گفت: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به پیج instagram.com/isfahan_media پیام بفرستند.

پایان خبر

1 دیدگاه برای “جشنواره فیلم‌های موبایلی ۶۰ ثانیه در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *