د٫ اردیبهشت ۱۷ام, ۱۴۰۳
موزه هنرهای معاصر

حشرات به جون تابلوهای موزه هنرهای معاصر افتادند/فیلم

در پی انتشار تصاویری در شبکه‌های اجتماعی از وجود حشرات درون قاب تابلوهای به نمایش در آمده در موزه هنرهای معاصر تهران، مدیر این موزه می‌گوید «نگرانی‌ای وجود ندارد.»

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ این تصاویر از حضور حشرات در تابلوهای موزه که در حاشیه نمایشگاه آثار هیلا و برند بخر، دو هنرمند آلمانی در موزه هنرهای معاصر تهران ثبت شده، واکنش‌های بسیاری به دنبال داشته و نگرانی‌هایی در مورد آثار باارزشی که در این موزه نگهداری می‌شود، ایجاد کرده است.

عبادرضا اسلامی کولائی، مدیر موزه هنرهای معاصر تهران در واکنش به این نگرانی‌ها امروز به خبرگزاری ایسنا گفت: «شب گذشته همکاران من تا صبح در موزه بودند و بررسی‌های لازم را انجام دادند. بررسی میدانی صورت گرفته و فردا (۲۴ مرداد) کارشناس بیرونی برای بررسی‌های بیشتر به موزه خواهد آمد. نگرانی‌ای وجود ندارد.»

او در ادامه توضیحات خود درباره علت این اتفاق می‌گوید: «زمانی که شما پس از مدت‌ها نمایشگاه برگزار می‌کنید، چنین اتفاقی محتمل است. من و همکارانم تلاش کردیم تا با این نمایشگاه خوانش جدیدی ارائه کنیم. زمانی که کارها از بس ته‌بندی‌شان خارج شده و به گالری‌ها آورده می‌شوند ممکن است چنین اتفاقاتی رخ دهد.»

مدیر موزه هنرهای معاصر تهران همچنین در مورد نگرانی‌ها در مورد وضعیت آثاری که در این موزه نگهداری می‌شود، گفت: «اینکه قیمت این کارها با چنین اتفاقی تحت تأثیر قرار گرفته باشد اصلا صحت ندارد. کارها هیچ آسیبی ندیده‌اند. همچنین از نظر اینکه این اثر آسیب دیده باشد، اصلا چنین نیست.»

بیشتر بخوانید:

نمایش آثار هنرمندان معاصر غربی در موزه هنرهای معاصر تهران/گزارش تصویری

تعطیلی موزه ها در روزهای تاسوعا و عاشورا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *