ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳

گزارشی از حضور فعال پایگاه خبری-تحلیلی “توریسم‌اینترنشنال” در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران و سی و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران در حالی روز سه شنبه ۱۲ بهمن ماه به کار خود خاتمه داد که با حضور گسترده فعالان حوزه های مختلف صنعت گردشگری و صنایع دستی و همچنین استقبال قابل توجه مردم از این نمایشگاه، علی‌رغم اوج گیری شیوع سویه جدید ویروس کرونا موسوم به “اومیکرون” رو به رو شد.

در این راستا، پایگاه خبری-تحلیلی “توریسم اینترنشنال” به عنوان رسانه تخصصی در حوزه گردشگری، صنایع‌دستی و میراث فرهنگی، حضوری فعال در نمایشگاه تهران داشت. در این چهارچوب، دست کم ۲۵ مصاحبه مشروح و مفصل با مسوولان و فعالان عرصه گردشگری و صنایع دستی که از اقصی نقاط ایران در نمایشگاه مذکور حاضر شده بودند، انجام شد. مصاحبه هایی که در عین ارتباط گیری مستقیم با فعالان عرصه‌های صنایع دستی و گردشگری، حاوی نکات جالب و قابل توجه فراوانی برای مخاطبان می باشند و می‌توانند در معرفی ظرفیت های عرصه های مذکور، بیش از پیش کمک کننده و راهگشا باشند.

جدای از این ها، سرویس های عکس و فیلم و خبرنگاران تخصصی حوزه های گردشگری و صنایع دستیِ “توریسم اینترنشنال” نیز در زمینه های مختلفِ صنایع مذکور، گزارش های متنوعی را تهیه کرده اند (که جدای از انتشار برخی از آن ها در زمانِ برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران، مابقی به تدریج در روزهای آتی به طور مرتب و مفصل منتشر خواهند شد) و در عین حال تا جای ممکن سعی کرده اند حوزه ارتباطی خود با فعالان مختلف میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشورمان در چهارگوشه ایرانِ عزیز را گسترش بخشند. در این میان، استقبال قابل توجهِ مخاطبان “توریسم اینترنشنال” از مطالبِ تولیدی این پایگاه خبری در مدت اخیر نیز مایه دلگرمی و خوشحالی این رسانه تخصصی حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است.

پایگاه خبری “توریسم اینترنشنال” ضمن تقدیر و سپاسگزاری از تمامی عوامل و حاضرانِ پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران و سی و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران، بار دیگر تاکید می کند که حمایت از فعالان این حوزه را اولویت اصلی و بنیادین خود تعریف کرده و حاضر به همکاری با تمامی فعالان عرصه های مذکور جهت اعتلای صنعت گردشگری و صنایع دستی کشورمان است.

2 دیدگاه برای “گزارشی از حضور فعال پایگاه خبری-تحلیلی “توریسم‌اینترنشنال” در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران

  1. بنام خدا
    سلام و خداقوت
    خدارا شاکر هستیم که بعد از چهل سال که از انقلاب اسلامی میگذرد، در سال اول چله دوم، شاهد تولد پایگاهی خبری – تحلیلی با عنوان «توریسیم اینترنشال» با رویکردی تخصصی در عرصه صنعت مظلوم و بی پناه گردشگری با همه مشتقاتش هستیم.
    در ایام نمایشگاه نشان دادید که چقدر مستعد، پیگیر و با برنامه در حرکت هستید و گویا خون تازه ای را به این صعنت هدیه کردید و نفسی را دمیده اید.

    برایتان بهترین ها را از خداوند متعال خواستارم و انشاءالله که تمام خانواده بزرگ صعنت گردشگری و توریسم ایران عزیز حامی جدی شما عزیزان باشد.
    همیشه برقرار باشید.

    پوست چیان/خبرنگار و فعال رسانه

    1. سلام و ادب. سپاس بیکران از شما. امید داریم که با عملکرد خوب و باکیفیت خود، پاسخِ محبت شما و دیگر مخاطبان فهیم توریسم اینترنشنال را به بهترین وجه ممکن بدهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *