ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳

حضور ۱۴ شرکت بخش خصوصی ایران در نمایشگاه گردشگری “فیتور” اسپانیا

مدیر گردشگری و صنایع‌دستی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی از حضور ۱۴ شرکت بخش خصوصی گردشگری ایران در نمایشگاه فیتور اسپانیا خبر داد.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ هادی سجادی‌راد مدیر گردشگری و صنایع‌دستی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی درباره حضور ایران در نمایشگاه فیتور اسپانیا بیان کرد: با توجه به محدود شدن سالن‌های نمایشگاه فیتور غرفه ۱۲۰ متر مربعی ایران، امسال برخلاف سال‌های گذشته از سالن دو که محل استقرار شرکت‌کننده‌های خاورمیانه بود به سالن چهار منتقل شده است و در سالن کشورهای اروپایی قرار دارد.

سجادی‌راد به برگزاری جلسات متعدد با انجمن‌های صنفی گردشگری در راستای حضور هرچه بهتر در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: مدیرعامل کانون با طرح دغدغه‌ها از سوی رؤسای صنوف و برای همراهی با آن‌ها همچنین با رویکردی حمایتی ۱۰ درصد هزینه‌های مربوط به غرفه و زمین را از محل درآمدهای عمومی متقبل شد.

مدیر گردشگری و صنایع‌دستی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی، افزود: این تخفیف ۱۰ درصدی که با استقبال از سوی جوامع مواجه شد، موجب دلگرمی بیشتر آن‌ها برای حضور در نمایشگاه شد.

او به واگذاری غرفه‌ها در کمترین زمان ممکن اشاره کرد و گفت: با همراهی خوبی که شکل گرفت، ظرف کم‌تر از یک هفته ظرفیت ۱۴ غرفه تکمیل و اقدامات بعدی از جمله اخذ دعوت‌نامه و تعیین وقت سفارت با سرعت آغاز شد.

 

پایان خبر

1 دیدگاه برای “حضور ۱۴ شرکت بخش خصوصی ایران در نمایشگاه گردشگری “فیتور” اسپانیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *