پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳
طرح های گردشگری دانش بنیان

حمایت از طرح‌های دانش بنیان حوزه گردشگری

بر اساس گفته مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد برند سازی نقش مهمی در افزایش کیفیت تولیدات صنایع‌دستی هنرمندان این استان دارد.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ سعید طالبی‌پور امروز دوشنبه ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۱، در نشست مشترک با مسئولان جهاد دانشگاهی استان، اظهار کرد: پیشرفت و توسعه صنعت گردشگری و صنایع‌دستی در نقاط مختلف استان نیازمند همکاری حوزه‌های علمی از جمله دانشگاه است و برندسازی نقش مهمی در افزایش کیفیت محصولات دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: طرح‌های دانش‌بنیان و خلاق در حوزه گردشگری توسط دولت حمایت ویژه می‌شود.

طالبی پور با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد قابلیت بالایی در حوزه طبیعت‌گردی و گردشگری روستایی دارد، ادامه داد: آموزش جوامع محلی نقش مهمی در سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری بخصوص ایجاد بوم‌گردی در روستاها هدف گردشگری دارد.

رئیس جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: جهاد دانشگاهی دوره‌های آموزشی برای ایجاد طرح‌های اقتصادی در روستاها برگزار می‌کند.

سید داود موسویان افزود: جهاد دانشگاهی آماده همکاری با اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در خصوص برگزاری دوره‌های آموزشی است.

وی افزود: در صورت استقبال علاقه‌مندان رشته‌های مرتبط با حوزه گردشگری در جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نبود زیرساخت های گردشگری مناسب در شهر سی سخت

مرگ یک کوهنورد در منطقه چشمه میشی شهرستان دنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *