ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳

خانه “آدولف هیتلر” در معرض بازدید گردشگران قرار می گیرد

خبرگزاری دویچه ووله آلمان از بازسازی خانه رهبر آلمانِ نازی “آدولف هیتلر” واقع در منطقه آلپ باواریا و متعاقبا فراهم شدنِ امکان بازدید گردشگران از آن، خبر داد.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ اقامتگاه برگروف در آلمان به عنوان کلبه هیتلر در ارتفاع حدود هزار متری قرار دارد. هیتلر حتی قبل از به قدرت رسیدن – در دهه ۱۹۲۰ – به این مکان توجه داشت و دوست داشت در آن خانه ای بخرد. ابتدا یک کلبه چوبی در جنگل اجاره کرد و در سال ۱۹۳۳ آن را خرید و به ملکی مجلل با پنجره های پانوراما با یک سالن بولینگ تبدیل کرد. در طی این سالها؛هیتلر در این خانه با سیاستمداران و رهبران نظامی از سراسر جهان جلساتی برگزار کرد. به ویژه، هیتلر در آنجا با نویل چمبرلین، نخست وزیر بریتانیا مذاکره کرد و با رهبر حزب فاشیست ایتالیا، بنیتو موسولینی، شام خورد.

در نتیجه بمباران نیروی هوایی سلطنتی بریتانیا در آوریل ۱۹۴۵، بیشتر مجموعه و خانه هیتلر ویران شد. در اوایل ماه مه همان سال، ارتش ایالات متحده به این کلبه نقل مکان کرد و تا سال ۱۹۹۵ در آنجا ماند. پس از خروج نهایی نیروهای آمریکایی، مقامات باواریا می خواستند یک هتل مجلل و آرشیو به جای این کلبه بسازند. قبل از شروع بازسازی، محل استراحت هیتلر توسط ۱۷۰ هزار گردشگر در سال بازدید می شد. این موسسه نتوانست با چنین جمعیتی کنار بیاید، بنابراین این کلبه تا مساحتی بیش از ۸۰۰ متر مربع گسترش یافت.

در نهایت قرار است که با بازسازی هایی که در این کلبه و استراحتگاه انجام می گیرد، این استراحتگاه هیتلر به عنوان یک موزه گردشگری در سال ۲۰۲۲ افتتاح شود.

 

پایان خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *