ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳

خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در ایام ماه رمضان متوقف نخواهد شد

فرماندار شیراز گفت: با وجود هم زمانی ماه مبارک رمضان با عید نوروز خدمات‌رسانی به مسافران قدرتمندتر از سال های قبل ادامه خواهد داشت.

به گزارش توریسم‌اینترنشنال، از فارس، فرماندار شهرستان شیراز گفت: تقارن ایام تعطیلات نوروزی با ماه مبارک رمضان با محدودیت‌های روبه‌رو بوده اما ارائه تسهیلات نوروزی منجر به توقف و یا تعطیلی تسهیلات نشده است و خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی همچون سنوات گذشته در ابعاد گسترده ادامه دارد.

لطف‌الله شیبانی در گفت‌وگو با خبرنگار پرسون در فارس اظهارداشت: شهرداری، ادارات و ستاد تسهیلات نوروزی در شهرستان شیراز فعال‌شده و مسافران می‌توانند برای اطلاع بیشتر از ارائه خدمات نوروزی به ستاد تسهیلات نوروزی واقع در بلوار گلستان خیابان شهید مغزی و نیز ستاد تسهیلات آموزش‌وپرورش آماده خدمات به مسافران و گردشگران هستند.

وی در مورد فعالیت‌های خدمات شهرداری در تعطیلات نوروزی خاطرنشان کرد: تعدادی از سالن‌های نمایشگاه بین‌المللی شهرک گلستان برای اسکان مسافران آماده‌سازی شده تا هم‌وطنانمان بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ای از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

فرماندار شهرستان شیراز در پاسخ به سؤال خبرنگار ما مبنی بر اینکه با خودروهای متخلف چگونه برخورد قانونی می‌شود، تصریح کرد: پلیس راهور بر اساس برنامه سالیانه و با هماهنگی مرجع قضایی صاحبان خودروهایی که با سرعت غیرمجاز در شهر تردد کنند خودرو آنان تا بعد از تعطیلات نوروزی در پارکینگ راهنمایی و رانندگی توقیف می‌شود.

شیبانی تصریح کرد: در سال جاری براثر تمهیدات اتخاذشده پلیس‌راه و راهور در سطح و خارج از شهر‌ها با کمک ظرفیت بسیج برای جلوگیری از تلخ‌کامی‌های ناشی از تصادفات ‌ و ایمنی شهروندان و مسافران، هنگام تردد خودروها نظارت کامل دارند.

فرماندار شهرستان شیراز در مورد روزه‌خواری درملأعام بیان داشت: با توجه به اینکه روزه‌خواری درملأعام و در خیابان‌ها ممنوع است اما برای مسافران نوروز فضای سرپوشیده‌ای در مکان‌های گردشگری برای تناول مسافران در نظر گرفته‌شده است.

شیبانی با اشاره به اینکه خسارت جانی در چهارشنبه آخر سال مشاهده نشده است، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۶ منطقه در شیراز برای چهارشنبه آخر سال در نظر گرفته‌شده بود که متأسفانه تعدادی اندکی از شهروندوان براثر بی‌احتیاطی و مواد آنش زا زخمی و خوشبختانه هیچ‌گونه گزارش فوتی ارائه نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *