چ٫ اردیبهشت ۵ام, ۱۴۰۳

خدمات درمانی رایگان برای مسافران نیمه شعبان در قم

مسافرانی که در ایام نیمه شعبان برای حضور در مسجد جمکران و حرم حضرت معصومه به استان قم سفر می کنند، امکان استفاده از خدمات درمانی رایگان در این استان را خواهند داشت.

به گزارش توریسم اینترشننال، حوزه/معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم از اجرای طرح ارائه خدمات رایگان درمانی یک واحد گردشگری سلامت در استان به مسافران نیمه شعبان خبر داد.

مهدی نصر اصفهانی، معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم طی سخنانی با اشاره به نزدیکی به جشن نیمه شعبان، بیان کرد: واحد گردشگری سلامت یک شرکت خدمات مسافرتی در خیابان انقلاب قم به‌مناسبت نیمه شعبان خدمات رایگان درمانی به مسافران داخلی و خارجی ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: در این طرح، خدمات رایگان شامل ویزیت، مشاوره و فشار خون ارائه می‌شود.

نصر اصفهانی افزود: تست قند خون از طریق آزمایشگاه در محل دفتر سلامت گردشگری انجام خواهد شد و در صورت نیاز به آزمایش تکمیلی برای مسافران ۲۰ درصد تخفیف لحاظ می‌شود.

وی بیان کرد: برای تست پی سی آر کرونا در این واحد گردشگری سلامت ۱۰ درصد تخفیف اعمال می‌شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم گفت: در صورت نیاز به تجویز دارو، داروخانه مرکز گردشگری سلامت در این طرح ۱۰ درصد تخفیف برای بیمار در نظر گرفته است.

نصر اصفهانی ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران را گامی در جهت افزایش ماندگاری مسافران و زائران و توسعه صنعت گردشگری عنوان کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *