ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

خراسان جنوبی با ۱۶ غرفه در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران شرکت می کند

مدیر کل اداره میراث فرهنگی استان خراسان جنوبی از حضور این استان با ۱۶ غرفه در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران خبر داد.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ هادی شاهوردی تاکید کرد که صنعت گردشگری یکی از پیشران های مهم اقتصاد خراسان جنوبی است و حضور قدرتمند در نممایشگاه بین المللی گردشگری تهران می تواند ظرفیت ها در این حوزه را بیش از پیش برای این استان فعال کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی ادامه داد: با توجه به اینکه جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیری با سابقه تاریخی چند هزار ساله در استان خراسان جنوبی وجود دارد، بسیاری از مردم با خیلی از این جاذبه‌ها آشنایی ندارند و حضور در این‌گونه نمایشگاه‌ها یکی از بهترین راه‌های معرفی وشناساندن ظرفیت‌های گردشگری استان است.

شاه وردی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی با ۱۶ غرفه در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته حضور خواهد داشت، گفت: از این ۱۶ غرفه تعداد ۱۱ غرفه به ۱۱ شهرستان استان اختصاص خواهد یافت و پنج غرفه دیگر برای انجمن های گردشگری و … است.

شاه وردی با بیان اینکه نمایشگاه از ۲۳ بهمن ماه تا ۲۶ بهمن ماه برگزار خواهد شد، یادآور شد: سال گذشته استان خراسان جنوبی با ۴۲۸ متر در حوزه گردشگری و ۳۵۰ متر در حوزه‌صنایع‌دستی و مشارکت ۶ دستگاه اجرایی و ۶ شهرداری در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، شرکت کرد که برون‌داد نمایشگاه بسیار موفق بود.

وی گفت: امسال استان با ۴۱۴ مترمربع فضا با ۱۶ غرفه برای معرفی استان در این نمایشگاه حضور خواهد داشت و در بین غرفه‌ها اجرای زنده صنایع‌دستی پیش‌بینی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم از همه ظرفیت ها برای معرفی جاذبه های گردشگری و صنایع دستی استان استفاده کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *