پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳
توریسم اینترنشنال خروج قطار از ریل

خروج از ریل قطار دو طبقه گردشگری در جنوب آلمان

یک قطار گردشگری دو طبقه در دامنه های کوهستان آلپ در جنوب آلمان از ریل خارج شده و در این حادثه سه تن جان باخته و ده ها نفر جان باختند.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛پلیس و مقام های محلی گفته اند این قطار که با ظرفیت کامل عازم مونیخ بود، در زمان وقوع حادثه در شمال پیست اسکی مشهور گارمیش – پارتن کرشن در باواریا از خط خارج شده است.

به نوشته یک روزنامه محلی،چندین دانش آموز نیز در این قطار حضور داشته اند.

شمار مسافران قطارهای منطقه ای آلمان از روز اول ژوئن (۱۱ خرداد ماه) که به شهروندان امکان سفر در سراسر کشور با یک قطعه بلیت داده شده، افزایش یافته است.

دولت آلمان در بخشی از برنامه هایش در واکنش به تورم و افزایش هزینه‌های زندگی، شامل استفاده از اتوبوس، قطار و مترو، از چهارشنبه به شهروندانش امکان می دهد در سه ماه آینده، با پرداخت ماهانه تنها ۹ یورو، با وسایل نقلیه عمومی به سراسر این کشور سفر کنند.

با این بلیت‌های ارزان بها که تشویق مردم به استفاده کمتر از اتومبیل‌های شخصی را هم هدف گرفته‌اند، از قطارهای سریع‌السیر بین‌شهری نمی‌توان استفاده کرد و تنها می توان با قطارهای عادی به سراسر آلمان سفر کرد.

به گفته ولکر ویسینگ، وزیر حمل و نقل آلمان، این بلیت‌های با استقبال فراوانی روبرو شده‌اند و تاکنون هفت میلیون بلیت به فروش رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *