ج٫ اردیبهشت ۱۴ام, ۱۴۰۳

درآمد ۱۸ هزار یورویی با خوابیدن در رختخواب

اگر می‌خواهید با استراحت کردن در رختخواب درآمدی باور نکردنی به دست آورید، مطلب زیر را با دقت بخوانید.

به گزارش توریسم اینترنشنال، شما هم دوست داشتید در رختخواب استراحت می‌کردید و پول در می‌آوردید؟ اگر پاسختان مثبت است باید این مطلب را بخوانید تا شاید توانستید پس از ۶۰ روز ۱۸ هزار یورو به دست بیاورید.

مرکز هوا فضای آلمان با همکاری ناسا به دنبال ۱۲ داوطلب می‌گردد که در یک دوره ۶۰ روزه در رختخواب بمانند و مطالعه کنند. به داوطلبانی که این برنامه ۲ ماهه را تکمیل نمایند در نهایت ۱۸ هزار یورو پرداخت خواهد شد.

شروع این دوره پاییز سال جاری خواهد بود و کسانی که در نهایت در این پروژه حضور داشته باشند در مجموع ۸۸ روز باید فرآیند آماده‌سازی و پیگیری را در مرکز تحقیقات پزشکی DLR کلن آلمان بگذرانند.

هدف از این مطالعه بازتولید شرایطی است که در آن فضانوردان ممکن است خود را در فضا بیابد. این مطالعه به پژوهشگران کمک می‌کند تا از مشکلاتی از جمله سرگیجه، زمین خوردن و سایر مسائلی از این دست که ممکن است در آن شرایط با آن رو به رو شود، جلوگیری شود.

ادوین مودلر سرپرست این تیم مطالعاتی در موسسه پزشکی هوافضای DLR در این خصوص می‌گوید: «شرکت‌کنندگان در این ۶۰ روز قرار نیست تنها در رختخواب دراز بکشند بلکه در مواردی تخت به پایین نیز خشم می‌شود و این به این معنی است که سر آنها پایین‌تر از پاهایشان خواهد بود.»

 به گفته آژانس فضایی آلمان، دوره های طولانی سپری شده در فضا می تواند ادراکات حسی مانند شنوایی و واکنش‌های حرکتی مانند راه رفتن را مختل کند.

این موسسه آلمانی به دنبال افراد ۲۴ تا ۵۵ ساله با قد بین ۱.۵۳ تا ۱.۹۰ سانتی‌متر است که BMI آنها بین ۱۸ تا ۳۰ باشد. متقاضیان باید از سلامت کامل برخوردار باشند و ضمن اینکه غیر سیگاری باشند به زبان آلمانی نیز تسلط داشته باشند.

فرآیند انتخاب با درخواست آنلاین شروع می شود و در چندین مرحله انجام می شود، از جمله یک جلسه مصاحبه ابتدایی، ارزیابی‌های روانشناختی، مصاحبه‌های تلفنی، ارزیابی‌های اولیه پزشکی در کلن، یک روز ارزیابی نهایی و در نهایت، ورود به این پروژه.

شرکت‌کنندگان به چهار گروه تقسیم می‌شوند تا تأثیری که درمان‌های مختلف مانند تمرینات قدرتی و استقامتی می‌تواند بر روی آن‌ها داشته باشد مورد اندازه‌گیری قرار گیرد.

در حالی که یک گروه پاهای خود را به یک تخته کج می‌بندند تا این تصور را داشته باشند که ایستاده‌اند، گروهی دیگر به سادگی روی «تخت‌های گرانشی» که به گونه‌ای طراحی شده‌اند که احساس شناور بودن را ایجاد کنند.

از شرکت کنندگان انتظار می رود فعالیت‌های روزانه از جمله بهداشت شخصی، رفتن به توالت و حتی غذا خوردن را در حالت دراز کشیده انجام دهند.

در حالی که این «فضانوردان زمینی»، در اتاق‌های یک نفره خواهند بود، در مواردی می‌توانند در اتاقی مشترک جمع شوند تا از فعالیت‌های مشترک مانند بازی‌ و یا تماشای تلویزیون لذت ببرند.

اگر به این پروژه خوابیدن و پول در آوردن علاقه‌مند هستید می‌توانید از طریق این لینک درخواست خود را برای مشارکت در این پروژه ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *