د٫ اردیبهشت ۱۰ام, ۱۴۰۳

رامسر توانایی پذیرایی از ۵۰۰ هزار گردشگر در روز را دارد

رئیس اداره گردشگری و میراث فرهنگی رامسر اعلام کرد: ظرفیت پذیرایی از بیش از ۵۰۰ هزار گردشگر در روز را داریم.

به گزارش توریسم اینترنشنال، نادر سحرخیز در گفت وگو با خبرنگاران با بیان این که گردشگری با برنامه نیاز به برنامه نویس دارد زیرا گردشگری بی برنامه کمتر در اقتصاد شهرستان مؤثر خواهد بود، افزود: برنامه سفر را باید متخصصان این رسته بنویسند و دفاتر خدمات گردشگری این مهم را بر عهده دارند.

وی افزود: شهرستان نمونه گردشگری رامسر هشت دفتر خدمات مسافرتی دارد و انتظار می‌رود این دفاتر طبیعت گردی را بیشتر ترویج دهند، همچنین این شهرستان بیش از ۵۰ لیدر و گروه‌های طبیعت گردی دارد که ظرفیت خوبی می‌تواند برای دفتر خدمات گردشگری و مجموعه‌های گردشگری ایجاد کنند.

رئیس اداره میراث فرهنگی رامسر شرایط مطلوب رامسر در جذب توریست را منحصر به فرد دانست و بیان کرد: شهرستانی که ظرفیت اقامت – شب بیش از ۱۱۵ هزار نفر را دارد مطمئناً باید بیشتر مورد توجه آژانس‌های مسافرتی قرار گیرد.

وی در پایان ضمن اظهار امیدواری برای بهبود شرایط گردشگری شهرستان رامسر افزود: این اداره در سال جاری در نظر دارد چهار دفتر جدید گردشگری را به جمع متخصصان این حوزه اضافه کند و در تلاش هستیم با همکاری دفاتر خدمات مسافرتی بتوانیم برنامه‌ها و تورها و جشنواره‌های مناسب را در شهر نمونه گردشگری رامسر به مرحله اجرا در آوریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *