پ٫ فروردین ۳۰ام, ۱۴۰۳

راه اندازی تور های رایگان البرزگردی

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان البرز از راه اندازی تور های رایگان البرز گردی با هدف آشنایی مردم با بافت تاریخی و محیط زیستی استان خبر داد.

یحیی دارایی روز جمعه گفت : این تورها با مشارکت سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج با هدف معرفی جاذبه های طبیعی و تاریخی تا پایان نوروز ۱۴۰۲ فعال است .

وی ادامه داد: علاقه مندان به طبیعت و عرصه های تاریخی می توانند برای استفاده از این تورها با شرکت گردشگری یاران به شماره تلفن ۰۲۶۳۲۸۲۶۰۵۱، شرکت گردشگری البرزمن ۰۲۶۳۴۱۰۴، شرکت گردشگری پرواز نقره ای ۰۲۶۳۴۱۰۰ و شرکت گردشگری چرخ و فلک ۰۲۶۳۳۱۴۸ در استان البرز تماس برقرار کنند.

دارایی گفت : این تورها آماده خدمات دهی به علاقه مندان به البرز گردی هستند و گردشگران از جاذبه های طبیعی و تاریخی تمام هفت شهرستان تابعه استان البرز دیدن خواهند کرد.

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اشاره به اینکه این تورها با حفظ پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، گفت: مسیرهای مختلف گردشگری استان از جمله اشتهارد، هشتگرد، نظرآباد، کردان، برغان و امثال آن با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری استان البرز و آشناسازی ساکنان البرز و مهمانان نوروزی تعیین شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *