ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

رستوران عجیب و دلهره آور برزیلی که در ۹۰ متری آبشار قرار دارد

یک شرکت گردشگری در برزیل اقدام به نصب یک نیمکت روی یک آبشار پروخروش کرده است تا بتواند تجربه ای مهیج و نمایی زیبا از آبشار را به گردشگران ارائه دهد.

به گزارش توریسم اینترنشنال،شرکتی در برزیل با آویزان کردن نیمکتی در ارتفاع ۹۰ متری آبشاری پرخروش در برزیل، لحظاتی عالی و البته نفس‌گیر برای گردشگرهای ماجراجوی خود فراهم کرده است.

اخیرا فیلم کوتاهی در فضای مجازی منتشر شده که یک زوج آمریکایی را نشسته روی نیمکتی در ارتفاع ۹۰ متری آبشاری نشان می‌دهد که مشغول خوردن میان‌وعده خوش‌طعم‌شان هستند و از لحظات بسیار هیجان‌انگیزشان لذت می‌برند.

کل این برنامه فقط ۱۵ دقیقه طول می‌کشد و برای علاقه‌مندان حدود ۴۵۰دلار هم هزینه دارد. اما این ۱۵ دقیقه آنقدر جذاب و عالی است که مسلما به تجربه‌ای فراموش‌نشدنی تبدیل می‌شود.

این آبشار حدود یک ساعت از شهر «کاکسیاس دو سول» برزیل فاصله دارد و برای اینکه علاقه‌مندان بتوانند به بالای آبشار برسند و پیک‌یک ماجراجویانه‌شان را شروع کنند، باید با استفاده از زیپ‌لاین، خود را به لبه آبشار برسانند.

سپس بالای آبشار، مشتاقان این ماجراجویی را با طناب و کمربندهای ایمنی به نیمکت مجهز به میز بسته و پایین‌تر می‌فرستند. گردشگران ماجراجو خوراکی‌های خود را روی میز گذاشته و ۱۵ دقیقه فرصت دارند تا از خوردن آن خوراکی‌ها و تماشای چشم‌انداز نفس‌گیر اطراف خود لذت ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *