پ٫ فروردین ۳۰ام, ۱۴۰۳

رونق قابل توجه گردشگری دریایی سیستان و بلوچستان در نوروز ۱۴۰۱

مناطق گردشگری ساحلی استان سیستان و بلوچستان در تعطیلات نوروز ۱۴۰۱، میزبان ۶۷ هزار و ۷۴۳ گردشگر دریایی بوده که در نوع خود از افزایش ۲۴.۴ درصدی گردشگری دریایی در این استان خبر می دهد.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ سید احمد هاشمی معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: از آغاز اجرای طرح ساماندهی سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۱ تا پایان روز پانزدهم فروردین، ۶۷ هزار و ۷۴۳ گردشگر دریایی از مناطق ساحلی و تفریحی استان سیستان و بلوچستان بازدید کرده اند که نسبت به نوروز ۱۳۹۷، ۲۴.۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان افزود: قبل از شروع طرح ساماندهی سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۱ و در راستای انجام مسئولیتهای اجتماعی و ارتقاء ایمنی گردشگران دریایی، اداره کل بنادر و دریانوردی استان اقدام به توزیع جلیقه و حلقه نجات به تمامی شناورهای فعال استان است.

وی گفت: علاوه بر این، کمیته نظارت و هماهنگی جهت طرح مذکور از سه تیم ۴ نفره تشکیل و به صورت روزانه از مناطق گردشگری غرب، شرق و مرکز چابهار بازدید و نسبت به ارائه نکات ایمنی به قایقرانان و گردشگران اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: 

معاون گردشگری استان سیستان و بلوچستان در گفتگوی اختصاصی با توریسم اینترنشنال: سیستان و بلوچستان مقصد جدید گردشگری ایران است

پایان خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *