ج٫ اردیبهشت ۱۴ام, ۱۴۰۳

رکورد زنی عجیب یونان در پدیده جذب گردشگران خارجی

یونان رکورد جدیدی را برای جذب گردشگران خارجی طی ماه اکتبر ثبت کرده است و پیش بینی بر این است که این روند افزایشی ورود گردشگران به این کشور همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش توریسم اینترنشنال، به نظر می رسد یونان تابستان بی پایانی را سپری می کند.آمار بالای ورود گردشگران خارجی به یونان گواه این واقعیت است که حتی با وجود پایان فصل تابستان، گردشگری در یونان همچنان به قوت خود باقی است. میزان ورود گردشگران خارجی به یونان طی ماه اکتبر سال جاری تاکنون بی سابقه بوده است.

گفته می شود درآمد حاصل از گردشگری یونان طی سال جاری از ۱۸.۲ میلیارد یورو هم فراتر رفته است. از سوی دیگر به گفته شرکت های هواپیمایی همچنان تقضای بسیار بالایی برای رزرو پروازهای یونان وجود دارد.

ظرفیت پروازهای هواپیمایی به یونان از ۲۹ سپتامبر تا ۲ اکتبر به ۷۰۸۹۲۹ نفر رسیده است و بیشترین مقاصد پرواز به سمت جزایر کرت، کوس و رودس بوده است.

بیشترین بازدیدکنندگان از این کشور در پاییز امسال از بریتانیا، ایتالیا، آلمان، فرانسه، سوئیس، هلند، لهستان، قبرس و اسرائیل آمده‌اند. به استثنای اسرائیل، اساساً سفر گردشگران از مکان‌هایی سرچشمه می‌گیرد که تغییر هوا از تابستان گرم به هوای پاییزی سردتر شروع شده بود.

شرکت های هواپیمایی به منظور تداوم این روند عنوان کرده اند که قصد دارند برای سال میلادی ۲۰۲۳ صندلی های هواپیماها را ارتقا داده و مسیرهای جدیدی را برای مسافران خارجی به مقصد یونان در نظر بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *