پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳

سامانه پاسخگوی سفر به زبان انگلیسی در نوروز ۱۴۰۱ ایجاد شد

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در اطلاعیه ای اعلام کرد: سامانه سفر ۰۹۶۲۹ در نوروز، علاوه‌ بر ارائه خدمات به مسافران داخلی، شبانه‌روز پاسخگوی گردشگران خارجی نیز خواهد بود.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ بنا بر اعلام روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، نوروز ۱۴۰۱ به منظور تسهیل در تردد گردشگران خارجی و رونق صنعت گردشگری در کشور، مسائل و مشکلات گردشگران خارجی در روزهای کاری و تعطیل به صورت ۲۴ ساعته از طریق سامانه ۰۹۶۲۹ بررسی و رسیدگی می‌شود.

مسافران و گردشگران خارجی در صورت مواجهه با هرگونه مشکلات گمرکی و یا انتظامی، نیاز به خدمات امداد خودرو و یا اطلاعات راه، آب و هوا، اقامت و … در هر نقطه از ایران می‌توانند با سامانه ملی سفر ۰۹۶۲۹ تماس بگیرند و برای حل مشکل و یا دریافت راهنمایی‌های لازم از تجارب و دانش تخصصی کارشناسان مربوطه به زبان انگلیسی نیز بهره‌مند شوند.

پاسخگویی به تماس‌ها، رسیدگی به مسائل و مشکلات مسافران و گردشگران خارجی در امور مختلف اطلاعاتی و خدماتی از جمله ورود موقت و خروج گمرکی از تمام مرزهای کشور، از جمله فعالیت‌هایی است که این کانون از گذشته تا کنون در سرفصل فعالیت‌ها و وظایف خود قرار داده است.

مسافران داخلی نیز از طریق این سامانه می‌توانند اطلاعات مورد نیاز درباره سفر، رزرواسیون مراکز اقامتی، امداد خودرو، گواهی‌نامه بین‌المللی و گمرکی مرزها را دریافت و شکایت‌های احتمالی را ثبت کنند.

پایان خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *