ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳

شب در تبریز کجا بریم؟

شب‌ های تبریز زیبایی‌های خاص خود را دارد. این جذابیت‌‌ها ساعاتی خوش را به‌منظور گردش و تفریح شبانه در تبریز، برای گردشگران فراهم می‌کنند.

به گزارش توریسم اینترنشنال ،بسیاری از شهرهای ایران، شب‌های زیبایی دارند که توجه گردشگران را به خود جلب می‌کند. تبریز زیبا هم جزو شهرهایی است که شب‌های رویایی و خاطره‌انگیزی دارد. اگر تاکنون چنین تجربیاتی از تماشای جاذبه‌های گردشگری تبریز در شب نداشته‌اید، با ما همراه شوید تا شما را با جاهای دیدنی تبریز در شب آشنا ‌کنیم.

دیدنی‌های تاریخی تبریز

اگر علاقه شما تاریخ و فرهنگ است و دوست دارید در شب به دیدن این جاذبه‌ها در تبریز بروید، باید بدانید که مکان‌های تاریخی شهر ساعت بازدید مشخصی دارند و فقط در روز قابل بازدید هستند. پس باید برنامه‌تان را تغییر دهید و روزانه از دیدنی‌های تاریخی و فرهنگی بازدید کنید. برای دیدن شب‌های زیبای شهر و جاهای دیدنی تبریز در شب، سعی کنید از ۶ ماه اول سال استفاده کنید چون هوای تبریز در فصل‌های پاییز و زمستان سرد است و اگر دوست داشتید در شب‌های سرد تبریز گردش کنید حتما لباس گرم با خودتان به‌همراه ببرید.

نمایی از شهر زیبای تبریز در شب

بازارگردی شبانه

بازارگردی شبانه در تبریز یکی از گزینه‌هایی است که برای گردشگران جذابیت زیادی دارد. شاید سلیقه شما سنتی یا مدرن باشد و با خود تصور کنید مطابق سلیقه‌تان هرکدام از بازار‌های سنتی یا مدرن را در شب انتخاب کنید و علاوه بر بازارگردی، از خرید اجناس مورد نظرتان لذت ببرید؛ اما این‌طور نیست. می‌دانید که بازار بزرگ تبریز یکی از بازارهای سنتی و زیبای این شهر است که گشت‌وگذار در آن لذت‌بخش است؛ اما بازار بزرگ روزانه تا ساعت ۱۷ عصر باز است، پس باید پیش از غروب از این بازار خرید کنید. البته نگران نباشید؛ چراکه مرکز خریدهای دیگری در شهر هستند که شب‌ها و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

مرکز خرید لوکس لاله پارک

  • آدرس: تبریز، بزرگراه پاسداران، ضلع جنوب شرقی میدان فهمیده (مشاهده نقشه)
  • ساعت بازدید: ۱۰صبح تا ۱۱ شب

مجتمع خرید لاله پارک یکی از دیدنی‌های تبریز در شب است. این مرکز خرید ۶ طبقه‌ای در حدود بیشتر از ۱۰۰ فروشگاه دارد. در این مجتمع زیبا می‌توانید بهترین برندهای ترک را بخرید. برخی برندهای معروف نیز در این مرکز خرید ارائه می‌شوند. در این مجتمع امکانات زیادی برای تفریح و سرگرمی در نظر گرفته شده که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

مرکز خرید لاله پارک به‌عنوان یکی از مکان‌های دیدنی تبریز در شب، با داشتن امکانات رفاهی مانند سینما و شهره‌بازی و فودکورت، می‌تواند لحظات رویایی برای شما رقم بزند. در فودکورت این مرکز خرید بیشتر از ۲۰ رستوران است که انواع غذاهای سنتی، مدرن و فست فود را به خریداران و مشتری‌های خود عرضه می‌کند.

مرکز خرید لاله پارک در میدان فهمیده، بزرگراه پاسداران تبریز واقع شده است و نزدیکی آن به هتل پنج ستاره تبریز جهت اقامت، سبب شده است که بازدیدکنندگان از این مرکز خرید جذاب در شب بیشتر باشند.

مرکز خرید لاله پارک در تبریز

مرکز خرید ستاره باران

  • آدرس: میدان جهاد، خیابان ۲۲ بهمن، رو‌به‌روی شرکت نفت (مشاهده نقشه)
  • ساعت بازدید: ۱۰:۳۰ دقیقه صبح تا ۱۱ شب

یکی از مراکز خرید شبانه‌روزی تبریز، مرکز خرید ستاره باران است. این مرکز خرید سه طبقه، در حدود ۹۰ مغازه دارد. طبقه همکف مغازه مخصوص پوشاک است و در آن می‌توانید برندهای مختلف را ببینید. مرکز خرید ستاره باران به فودکورت، شهربازی، هایپرمارکت و سینما مجهز بوده و می‌تواند لحظات خوبی برای گردشگران به ارمغان بیاورد.

مرکز خرید ستاره باران تبریز

مرکز خرید اطلس، مرکز خرید میلاد نور، مرکز خرید رشیدیه و برج تجاری بلور از دیگر مراکز خرید تبریز هستند که می‌توانید شبانه از آن‌ها بازدید کرده و اجناس لوکسی را خریداری کنید. ساعات بازدید این مراکز خرید مانند مرکز خرید ستاره‌ باران از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه تا ساعت ۱۱ شب است.

بازار خیابان تربیت

یکی از جذاب‌ترین دیدنی‌های تبریز در شب، مغازه‌های دو طرف خیابان تربیت تبریز است. این خیابان زیبا و مسیر آن بخشی از جاده ابریشم است. این پیاده‌راه کمی بالاتر از میدان ساعت واقع شده است. سنگ‌فرش‌های خیابان جذابیت بیشتری برای آن ایجاد کرده است. حضور گردشگران در این خیابان و قدم‌زدن آن‌ها در شب و خرید از پاساژها و مغازه‌های دوطرف خیابان، این خیابان تاریخی جذاب را به یکی از جاذبه‌های تبریز در شب، تبدیل کرده است. در این مغازه‌ها می‌توانید کیف و کفش و البته پوشاک موردعلاقه‌تان را تهیه کنید.

چندین بنای تاریخی در خیابان تربیت قرار دارد که برای گردشگران بسیار جذاب هستند؛ مانند مسجد قدیمی شعبان و خانه شاهزاده ضیا‌الدوله امان‌الله میرزا؛ اما این جاذبه‌ها امکان بازدید شبانه ندارند. در خیابان تربیت، امکان پیاده‌روی و قدم زدن در شهر و دیدن مناطق و کوچه‌های قدیمی را برای گردشگران فراهم کرده و چشم‌انداز جذاب آن برای گردشگران رویایی است.

پیاده‌راه تجاری تبریز هم یک پیاده‌راه جذاب برای قدم زدن است و هم بازاری برای خرید

رستوران‌های سنتی که در اطراف پیاده‌راه هستند غذاهای سنتی مانند آبگوشت و کباب را به مشتری‌ها ارائه می‌کنند. گردشگران با حضور در آن‌ها می‌توانند علاوه بر پیاده‌روی جذاب شبانه، از غذاهای سنتی رستوران‌های پیاده‌راه تجاری تربیت بخورند و لذت ببرند.

خیابان تربیت تبریز و مغازه‌های دو طرف خیابان

 

مرکز خرید اطلس، مرکز خرید میلاد نور، مرکز خرید رشیدیه و برج تجاری بلور از دیگر مراکز خرید تبریز هستند که می‌توانید شبانه از آن‌ها بازدید کرده و اجناس لوکسی را خریداری کنید. ساعات بازدید این مراکز خرید مانند مرکز خرید ستاره‌ باران از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه تا ساعت ۱۱ شب است.

خیابان‌های تبریز

تبریز اگرچه یک شهر تاریخی و با سابقه است، در عین داشتن بافت قدیمی، با نوسازی‌هایی که برای حفظ بناهای تاریخی انجام شده، در عین حال چهره یک شهر مدرن را نیز دارد. این شهر زیبا مدت‌هاست که عنوان تمیزترین شهر ایران را به خود اختصاص داده است. همین شاخصه می‌تواند گردشگران را به گشتن در تبریز و دیدن زیبایی‌های شهر تشویق کند.

زیبایی شهر تبریز و خیابان‌های آن در شب به‌دلیل نورپردازی‌های طراحی شده، تمیزی و جذابیت شهر را چندین برابر می‌کند.اما همه خیابان‌های آن شبیه هم نیستند. برخی از خیابان‌های آن جزو جاذبه‌های گردشگری بوده و مورد توجه خاص گردشگران هستند. یکی از خیابان‌های جذاب شهر عابرگذر تربیت است که بالاتر به آن اشاره کرده و در مورد آن توضیح دادیم.

عابرگذر ولی‌عصر

  • آدرس عابرگذر ولی‌عصر: تبریز، حدفاصل بین میدان ولی عصر و فلکه بازار (مشاهده نقشه)

خیابان ولی‌عصر یکی از جاذبه‌های دیدنی تبریز در شب، با سنگ‌فرش‌های جذاب و ظاهر چشم‌نواز، خودنمایی می‌کند. این خیابان زیبا  با نورپردازی‌های زیبایی که دارد شب‌ها به مکانی برای قدم زدن‌های دو نفره و عاشقانه شهرت دارد. این مسیر ۵۰۰متری جذاب با داشتن فروشگاه‌های لوکس، یک شب رویایی را برای شما رقم می زند.

محوطه سنگ‌فرش‌شده و زیبای خیابان که برای پیاده‌روی‌ در نظر گرفته شده، موردعلاقه گردشگران است. در این خیابان علاوه بر پیاده‌روی، امکانات تفریحی و رفاهی برای خوردن غذا در نظر گرفته شده و مغازه‌های زیادی نیز برای خریدن اجناس مورد نیاز گردشگران در آن طراحی شده است. امکانات رفاهی خیابان ولی‌عصر در شب قابل استفاده هستند و تا هر ساعتی که بخواهید می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و لذت ببرید.

پیاده‌راه ولی‌عصر تبریز

 

پل قاری تبریز

  • آدرس پل قاری: تبریز، خیابان ثقه‌الاسلام، پل قاری (مشاهده نقشه)

پل قاری تبریز یکی از زیباترین پل‌های تبریز است. این پل زیبا با معماری خاصی که دارد برای گردشگران بسیار جذاب است. زیبایی این پل و فضای اطراف آن در شب، رویایی است و مکان دنجی برای قدم زدن در هوای خنک تابستان فراهم می‌کند. این اثر تاریخی مربوط به دوره قاجاریه است که با سبک معماری طاق‌های هلالی و سرستون‌های کله قوچی روی مهران‌رود ساخته شده است. اگر دوست دارید ویژگی‌های تاریخی پل را بهتر ببینید روز به دیدن آن بروید؛ اما اگر قصد شب‌گردی و قدم زدن شبانه در اطراف و روی پل را دارید، یکی از بهترین مکان‌ها برای تفریح است.

پل قاری تبریز

 

ما خیابان‌هایی که بیشتر مورد توجه گردشگران بودند را به شما معرفی کردیم؛ اما خیابان‌های دیگری هم هستند که می‌توانید آن‌ها را هم در شب ببینید. خیابان شریعتی، خیابان صراط، خیابان ششگلان و داش‌ماغازالار از جمله خیابان‌های قدیمی تبریز هستند که می‌توانید از گشت‌وگذار در آن‌ها لذت ببرید.

رستوران‌های تبریز

تبریز هم مانند دیگر شهرهای بزرگ ایران رستوران‌های زیادی دارد که گردشگران از آن‌ها استفاده می‌کنند. بدون شک رستوران‌های زیادی در تبریز هستند که می‌توانید شام را در آن‌ها بخورید.ما اینجا دو رستورانی که بیشتر مورد توجه گردشگران هستند را به شما معرفی می‌کنیم. رستوران برکه، رستوران شاهگلی، رستوران‌های دیگری مانند رستوران حاج علی، رستوران جلالی سردرود، رستوران گازماخ، چلوکبابی مهران، رستوران ایمانی و فوت‌کورت‌های مراکز خرید تبریز، جاهایی هستند که شما می‌توانید شب در آن‌ها شام بخورید و شبی خاطره‌انگیز برای خود و خانوادتان رقم بزنید. در ادامه چند رستورانی که بیشتر مورد توجه گردشگران هستند را به شما معرفی می‌کنیم.

رستوران برکه

  • آدرس رستوران برکه: تبریز، کمربندی سردرود، مابین زیرگذر اول و دوم (مشاهده نقشه)

رستوران برکه یکی از رستوران‌های سنتی تبریز است که ظرفیتی در حدود ۲۸۰ نفر دارد. نام رستوران از برکه‌ زیبایی گرفته شده که در وسط محوطه رستوران واقع شده و فضای آن را زیباتر کرده است.

این رستوران فضایی شاد و آرام برای مهمانان خود فراهم کرده است. رستوران برکه با محوطه‌ زیبایی که دارد در حقیقت یک باغ‌رستوران است. ترکیبی از یک رستوران سنتی و یک محیط طبیعی زیبا با درختانی جذاب، فضایی رویایی را برای استفاده گردشگران فراهم کرده است.

رستوران برکه در تبریز

رستوران شاهگلی

  • آدرس رستوران: تبریز، خیابان شاهگلی، فلکه ائل‌گلی، استخر شاهگلی (مشاهده نقشه)

رستوران شاهگلی یکی دیگر از دیدنی‌های جذاب تبریز در شب است. این رستوران غذاهایی خاص برای گردشگران سرو می‌کند. رستوران زیبای شاهگلی وسط استخر ائل‌گلی قرار گرفته و با وجود اینکه گردشگران تجربه‌های جذابی از خوردن شام در این رستوران دارند، اما تعداد زیادی هستند که تجربه خوردن صبحانه در این رستوران را جزو بهترین وعده‌های غذایی صرف غذا در تبریز می‌دانند. از دیگر خدمات این رستوران، فراهم کردن امکان سلف‌سرویس در رستوران برای گردشگران است.

رستوران شاه‌گلی در ائل‌گلی تبریز

 

رستوران گازماخ

  • آدرس: تبریز، کوی ولیعط، انتهای خیابان شریعتی شمالی، ضلع شمالی میدان بهارستان (مشاهده نقشه)

رستوران گازماخ از رستوران‌های سنتی تبریز است. واژه گازماخ به معنی ته دیگ است و غذاهایی که در رستوران سرو می‌شود به‌همراه ته‌دیگ هستند. از نگاه گردشگران طعم غذاهای این رستوران بسیار خوب است. آن‌ها کباب‌های تابه‌ای گازماخ را جزو بهترین غذاهای رستوران می‌دانند. اگر علاقه‌مند به این نوع از غذاها هستید می‌توانید شام را در این رستوران صرف کنید و لحظاتی خاطره‌انگیز را برای خودتان رقم بزنید.

رستوران گازماخ تبریز

رستوران اجاق

  • آدرس رستوران: کیلومتر ۵جاده تبریز، ابتدای جاده کند رود (مشاهده نقشه)

رستوران اجاق از رستوران‌های محبوب تبریز است. خصوصیت جالب رستوران این است که آشپزخانه ندارد. این رستوران میزهای کبابی دارد که با انتخاب نوع گوشت، می‌توانید سر میز کباب، خودتان شام را حاضر کنید. نوع گوشت مورد استفاده در رستوران کیفیت بالایی دارد و تازه است.

در رستوران اجاق آشپز غذای خودتان باشید

اگر جزو افرادی هستید که از تفریح کباب درست کردن لذت می برند می‌توانید این رستوران را انتخاب کنید. غذا درست کردن و شام خوردن در این رستوران، چون غذا به‌صورت داغ و تازه آماده خوردن است، لذت زیادی برای گردشگران دارد می‌توانید امتحان کنید. این رستوران تا ساعت ۲۴ شب فعال است.

رستوران اجاق تبریز

سفره‌خانه سنتی قائم مقام

  • آدرس: تبریز، خیابان ششگلان، نرسیده به پل قاری، کوچه یخچال (مشاهده نقشه)

سفره‌خانه سنتی قائم مقام فراهانی در خیابان ششگلان، غذاهای سنتی خوشمزه‌ای به گردشگران ارائه می‌دهد. این رستوران در یخچال قائم مقام قرار دارد و فضایی در حدود ۲۰۶متر را به خود اختصاص داده است. در این رستوران سنتی از نمادهای فرهنگی و سنتی آذربایجان در لباس‌ها و موسیقی استفاده می‌شود. گذراندن شب در این رستوران علاوه بر خوردن غذاهای خوشمزه، فضایی تاریخی لذت‌بخشی را تجربه می‌کنید.

سفره‌خانه سنتی قائم مقام

 

پارک‌های تبریز

تبریز پارک‌های زیبایی دارد که جزو جاذبه‌های طبیعی و دیدنی شهر هستند.ما در اینجا برخی پارک‌های مشهور تبریز که جزو مکان‌های دیدنی تبریز در شب هستند و گردشگران بیشتر از آن‌ها دیدن می‌کنند را به شما معرفی می‌کنیم تا اگر به تبریز سفر کردید بتوانید از آن‌ها استفاده کنید.

پارک ائل‌گلی تبریز

  • آدرس پارک: تبریز، خیابان شهید باکری، بلوار ائل‌گلی (مشاهده نقشه)

پارک ائل‌‌گلی یکی از پارک‌های زیبای تبریز است. این پارک هم برای گردشگران جذاب است و هم مکانی برای تفریح شبانه اهالی تبریز است. شاید بعد از یک روز کسالت بار کاری، پارک ائل‌گلی بهترین مکان برای استراحت و تفریح تبریزی‌ها باشد. شب و روزهای این پارک از لحاظ شلوغی و ترافیک رفت و آمد فرق چندانی با هم ندارند؛ اما زیبایی‌های پارک در شب با ایجاد نورپردازی‌های جذاب، چهره زیبا و طبیعت جذاب آن را چندین برابر زیباتر می‌کند.

پارک ائل‌گلی تبریز تا ساعت ۲۴ شب برای گردشگران مورد استفاده است

پارک ائل گلی تنها یک جاذبه طبیعی و تفریحی نیست، این پارک هویت تاریخی هم دارد؛ زیرا سابقه ایجاد آن به زمان آق‌قویونلوها و به پیش از صفویه باز می‌گردد. استخر و عمارت باشکوهی که وسط پارک ساخته شده جزو جاذبه‌های زیبای محبوب پارک برای گردشگران است. پارک ائل‌گلی امکانات تفریحی و ورزشی بسیاری دارد و رستوران‌ها و مغازه‌هایی در آن برای استفاده گردشگران در نظر گرفته شده است.

این پارک ۲۴ساعته است و امکانات تفریحی آن برای تمام گروه‌های سنی مورد استفاده است. اگر به تبریز رفتید و علاقه‌مند بودید شب خود را در یک مکان تفریحی سپری کنید، پارک ائل‌گلی می‌تواند جزو اولویت‌های شما باشد و خاطرات خوش و هیجان انگیزی از سفر برای شما به‌جای بگذارد. مکان این پارک زیبا در منطقه ائل‌گلی تبریز و در میدان شریف‌زاده واقع شده است.

پارک ائل گلی تبریزعکس از مصطفی اسدبیگی

پارک باغلارباغی  تبریز

  • آدرس پارک: تبریز، بلوار شهریار، جنب پارک ولیعصر (مشاهده نقشه)
  • زمان بازدید و استفاده از پارک: ۲۴ساعته

پارک باغلارباغی با شهره‌بازی که دارد علاوه بر گردشگران، موردعلاقه بچه‌ها هم هست. این پارک برای گردشگران و اهالی تبریز بسیار دوست‌داشتنی است. وجود امکانات تفریحی پارک، آن را به مکانی هیجان‌انگیز برای گردشگران تبدیل کرده است. در شهره بازی این پارک، وسایل بازی زیادی وجود دارد که برای مثال می‌توان به کلبه شادی و کلبه وحشت اشاره کرد که بازی در پارک را برای بچه‌ها هیجان‌انگیز می‌کند. استفاده از امکانات رفاهی رستوران و وسایل بازی موجود در پارک تا ساعت ۲۴ شب در نظر گرفته شده است.

امکانات پارک تا ساعت ۱۲ شب قابل استفاده است

این پارک که در بلوار استاد شهریار واقع شده، مجهز به باغ وحش است. اگر علاقه‌مند به حیوانات هستید می‌توانید از دیدن فضای باغ وحش و حیوانات موجود در آن لذت ببرید. سالن اجتماعات پارک، برای استفاده برنامه‌ها و همایش‌های مختلف، آماده خدمت‌رسانی است. پارک تا ساعت ۱۲ شب قابل استفاده برای گردشگران است.

شبا‌نه‌های پارک باغلارباغی تبریز

تله‌کابین تبریز

  • آدرس تله‌کابین: تبریز،بزرگراه پاسداران، مجموعه تفریحی کوه عینالی (مشاهده نقشه)

تله‌کابین تبریز در شب خیلی زیبا است و شما می‌توانید با رفتن به بالای کوهی که تله‌کابین در آن قرار دارد، از دیدن چشم‌انداز زیبای شهر در زیر پایتان و جذابیت‌های تبریز هیجان‌زده شوید. طبیعت جذاب تبریز و کوه‌های سرخ عینالی و امکانات تفریحی موجود در این مکان، طبیعت‌گردان را شگفت‌زده می‌کند. اکثر افراد از تله‌کابین در روز استفاده می‌کنند؛ اما کسانی که زیبایی مناظر شب برای آن‌ها اهمیت دارد بر این باور هستند که چشم‌انداز شبانه شهر از محل تله‌کابین بسیار زیباتر از روز است. آبشار زیبای کنار تله‌کابین در این مکان بر زیبایی و جذابیت آن افزوده و طبیعت اطراف را برای گردشگران جذاب‌تر کرده است.

تله‌کابین تبریز و چشم‌انداز جذاب شهر تبریز

 

روستاهای زیبای تبریز

روستای کندوان

  • آدرس روستای کندوان: تبریز، ۶۰کیلومتری جنوب غرب تبریز،شهرستان اسکو، دهستان سهند (مشاهده نقشه)

روستای کندوان یکی از جاذبه‌های محبوب شهر تبریز است. این روستای تاریخی را می‌توان در لیست دیدنی‌های تبریز در شب قرار داد. بافت سنتی روستا که در دل کوه زیبای سهند واقع شده با ساخت خانه‌های مدرن روستایی، گسترش قابل‌توجهی یافته است. اگرچه روستا در فاصله ۴۸کیلومتری تبریز قرار گرفته؛ اما محال است گردشگران به تبریز بروند و از این مکان دیدنی تاریخی-طبیعی بازدید نکنند.

شب‌های روستای کندوان برای گردشگران جذابیت زیادی دارد

این روستای جذاب در حدود هفت هزار سال قدمت دارد و توریست‌ها آن را با روستای کاپادوکیه در ترکیه مقایسه می‌کنند. سکنه این روستا زیاد نیستند و روستا خلوت است. توریست‌هایی که از کندوان دیدن می‌کنند معمولا علاقه‌مندان به تاریخ و طبیعت هستند و بیشتر در روز به کندوان می‌روند؛ اما تعداد زیادی از گردشگران هم هستند که علاقه‌مند هستند شب را در کندوان بگذرانند و برای خود شبی رویایی را بسازند.

برای کسانی که علاقه‌مند به ماندن شب در کندوان هستند امکانات رفاهی در نظر گرفته شده. هتل کندوان یکی از هتل‌های زیبای تبریز است که برای استفاده گردشگران در نظر گرفته شده است. پس به فکر جای اقامت نباشید و  با خیال راحت از دیدن روستای زیبای کندوان لذت ببرید.

روستای زیبای کندوان در شب

روستای لیقوان

  • آدرس روستای لیقوان: ۳۶کیلومتری تبریز، بخش مرکزی، دهستان میدان چای (مشاهده نقشه)

نام روستای لیقوان، شما را به یاد پنیر لیقوان نمی‌اندازد؟ اگرچه نام روستا با پنیر لیقوان گره خورده و شاید گمان کنید روستا با برند پنیر، شهرت پیدا کرده؛ اما روستا علاوه بر پنیر، جاذبه‌های دیگری هم دارد. طبیعت زیبای روستا برای گردشگران، بسیار جذاب است و بسیاری از گردشگران علاقه دارند شب را در این روستا سپری کرده و از جذابیت‌های آن لذت ببرند.

اگر به دیدن روستای لیقوان رفتید، دیدن روستای هروی باسمنج، در همان نزدیکی، می‌تواند برای شما جذاب باشد.

روستای لیقوان در آذربایجان شرقی

مکان‌های دیدنی تبریز بسیار زیاد و متنوع هستند؛ اما همگی آن‌ها امکان بازدید در شب را ندارند. ما در این مقاله مکان‌هایی که امکان شب‌گردی را داشتند برای شما معرفی کردیم. برای بازدید از دیدنی‌های تبریز در شب، باید به زمان و ساعتی که این مکان‌ها برای بازدید مورد استفاده قرار می‌گیرند دقت کنید. چون هر یک از این مکان‌ها محدودیت‌های ساعتی مخصوص به خود را دارند و تصور نکنید هر ساعتی از شب می‌توان در آن‌ها حضور پیدا کرد و از بازدید از آن‌ها لذت برد.

بیشتر بخوانید:

چرا تبریز یکی از بهترین مقاصد برای سفر های نوروزی است؟

تبریز را از دریچه اتوبوس‌های تبریزگردی ببینیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *