ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳
بیمه هنرمندان

طرح بیمه تکمیلی برای هنرمندان صنایع‌دستی البرز

برای اولین بار در کشور قرار است هنرمندان صنایع دستی در استان البرز تحت پوشش بیمه قرار بگیرند.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ فریدون محمدی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: به همت معاونت صنایع‌دستی طی تفاهم‌نامه ای با کارگزاری بیمه، هنرمندان بدون داشتن هرگونه بیمه می‌توانند با ارائه معرفی‌نامه از این معاونت نسبت به دریافت بیمه‌تکمیلی اقدام کنند.

وی افزود: در این طرح چهار سقف تعهد بر اساس سن و حق بیمه پرداختی لحاظ شده و نکته قابل توجه اینکه هزینه‌های دندانپزشکی نیز شامل حال دارندگان این بیمه می‌شود.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز ادامه داد: افراد می‌توانند در اقساط دوازده ماهه به پرداخت حق بیمه خود اقدام کنند.

محمدی با اشاره به اینکه هیچگونه محدودیتی از نظر تعداد در معرفی افراد نداریم، افزود: هنرمندان در شهرستان‌ها به اداره میراث فرهنگی آن شهرستان و در کرج به معاونت صنایع دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز واقع در بلوار چمران، جنب پردیس کشاورزی، مراجعه کنند.

این مقام مسؤول همچنین اظهار کرد: هنرمندانی که از این بیمه استفاده می‌کنند، می‌توانند از بیمه خودرو، شخص ثالث، بدنه، حوادث و… به صورت اقساط و با تخفیف بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید:

رونمایی از برند گردشگری استان البرز

بازخوردهای مثبت بازار سفر البرز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *