ش٫ اردیبهشت ۱ام, ۱۴۰۳

ظرفیت گردشگری استان بوشهر به ۲۰ میلیون نفر افزایش می یابد

استاندار بوشهر  از افزایش ظرفیت گردشگری این استان به ۲۰ میلیون نفر در ۴ سال آینده خبر داد.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ احمد محمدی‌زاده در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران سفر و کارگروه ستاد تنظیم بازار استان بوشهر از اجرایی شدن دستور رئیس جمهور برای خدمات‌رسانی مطلوب به گردشگران و مسافران خبر داد و اظهار داشت: فعالیت دست‌اندرکاران کارگروه ستاد هماهنگی خدمات سفر قابل تحسین و تقدیر است.

 وی مدیریت جهادی و انقلابی در پذیرایی از مسافران و گردشگران را درخور تحسین دانست و افزود: فرهنگ جهادی و انقلابی باید در همه سطوح جامعه برای گره‌گشایی از مشکلات مردم به کار برده شود.

محمدی‌زاده جایگاه صنعت گردشگری در جهان را مورد اشاره قرار داد و گفت: استان بوشهر در صنعت گردشگری با توجه به وجود ظرفیت‌ها و توانمندی بالا از جایگاه مهم و ممتاز برخوردار است.

 وی وجود بیش از ۹۲۶ کیلومتر ساحل خلیج‌فارس ماسه‌ای و مردمانی مهمان‌نواز را از ویژگی استان  در عرصه گردشگری دانست و گفت: آثار تاریخی، فرهنگی، کوه، دشت، بیابان و عوامل طبیعی دیگر از جاذبه‌های گردشگری استان است.

 محمدی‌زاده امنیت غذایی مردم را مورد تأکید قرار داد و اضافه کرد: بر اساس مصوبه شورای تأمین استان ۹۰۰ لنج تجاری که در سه ماه آخر پارسال، موفق به سفر تجاری نشده‌اند در سه ماه نخست امسال سفر انجام می‌دهند که نیمی از محموله آنان کالا‌های تجاری و ۵۰ درصد دیگر مواد غذایی است.

 استاندار بوشهر از احیای تعاونی مرزنشینان استان خبر داد و بیان کرد: برای بهبود معیشت مردم، تعاونی مرزنشینان استان بوشهر احیا و راه‌اندازی می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: 

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان بوشهر: نوروز۱۴۰۱ با یک سونامی از سفر مواجه خواهیم بود/ هفته نجوم جهانی را به تاریخ شب یلدای ایرانی منتقل کردیم

 

پایان خبر

1 دیدگاه برای “ظرفیت گردشگری استان بوشهر به ۲۰ میلیون نفر افزایش می یابد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *