س٫ اردیبهشت ۱۸ام, ۱۴۰۳

عوارض خروج از کشور را چگونه پرداخت کنیم؟

برای بسیاری از افرادی که سفر خارجی در پیش دارند، مساله پرداخت عوارض خروج از کشور، یک دغدغه بزرگ است. در ادامه با راه های پرداخت عوارض خروج از کشور آشنا می شوید.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ پرداخت عوارض خروج از کشور به شیوه های مختلف انجام می شود که در ادامه به ۷ مورد اشاره می شود.

۱: پرداخت عوارض خروج از کشور آنلاین

شما از طریق سامانه آنلاین پرداخت عوارض خروج از کشور می توانید هزینه عوارض خروج از کشور خود را به ساده ترین شکل ممکن پرداخت کنید. در حال حاضر پرداخت آنلاین و اینترنتی، بهترین راه پرداخت عوارض خروج از کشور است و شما به راحتی می‌توانید با مراجعه به سامانه پرداخت عوارض خروج از کشور شرکت سداد، عوارض خود را پرداخت نمایید.

۲: پرداخت عوارض خروج از کشور از طریق بانک ملی

شما می توانید در شعب بانک ملی ایران عوارض خروج از کشور خود را بپردازید. توجه کنید که این امکان فقط در شعب مرزی بانک ملی ایران وجود دارد.

۳: پرداخت عوارض خروج از کشور با ATM

شما می توانید از طریق دستگاه های خودپرداز مستقر در فرودگاه، عوارض خروج از کشور خود را پرداخت نمایید.

۴: پرداخت عوارض خروج از کشور با بله

شما می توانید با نصب پیام رسان بله روی گوشی همراه خود، عوارض خروج از کشور را به صورت آنلاین و اینترنتی از طریق اپلیکیشن بله پرداخت کنید.

۵: پرداخت عوارض خروج از کشور با تاپ

اپلیکیشن تاپ هم از برنامه هایی است که اخیرا امکان پرداخت آنلاین عوارض خروج از کشور را برای کاربران خود فراهم کرده است. با نصب اپلیکیشن تاپ می توانید عوارض خروج از کشور خود را پرداخت نمایید.

۶: پرداخت عوارض خروج از کشور با ایوا

نصب اپلیکیشن ایوا هم از دیگر روش هایی است که می توانید با آن عوارض خروج از کشور خود را پرداخت نمایید.

۷: پرداخت عوارض خروج از کشور در فرودگاه

هرچند پرداخت عوارض خروج از کشور به صورت آنلاین از طریق سامانه سداد و اپلیکیشن های بله و ایوا روش های ساده تری است، اما شما می توانید در فرودگاه هم اقدام به پرداخت عوارض خروج از کشور نمایید؛ البته این روش دردسرهای بیشتری دارد و وقت شما را می گیرد. پیشنهاد می کنیم عوارض خروج از کشور را از طریق خودپرداز یا به صورت آنلاین پرداخت نمایید تا در وقت خود هم صرفه جویی کرده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *