ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳

عید نوروز بهترین زمان برای معرفی جاذبه های گردشگری رودسر است

فرماندار رودسر ضمن اشاره به ظرفیت های گردشگری این شهر گفت: نوروز فرصتی مناسب برای معرفی جاذبه های گردشگری رودسر به گردشگران است.

به گزارش توریسم‌اینترنشنال، محمد حیدری شامگاه یکشنبه در مراسم تقدیر از برگزار کنندگان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: تمام تلاش مجموعه شهرستان تحقق منویات مقام معظم رهبری و راهبردهای چهارگانه سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت انتخابات بود که به فضل الهی این مهم محقق شد.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری عظیم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در ناامید کردن و دور کردن مردم از صندوق‌های رأی افزود: اقشار مختلف مردم با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی و تعیین سرنوشت خود و خلق حماسه یازدهم اسفند بار دیگر اوج ارادت خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی را اثبات کردند.

حیدری با بیان اینکه یازدهم اسفندماه، یکی از بهترین انتخابات شهرستان را شاهد بودیم، اضافه کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با کیفیتی مطلوب برگزار شد و این مهم بدون تلاش بی وقفه دست‌اندرکاران انتخابات و همدلی بی نظیر بین عوامل اجرایی و نظارت امکان پذیر نبود.

فرماندار رودسر از از مشارکت ۱۳ هزار نفری مردم رحیم آباد در پای صندوق رأی خبرداد و گفت: حوزه رحیم آباد به دلایل گوناگون یکی از پرشور ترین رقابت‌ها را رقم زدند.

وی با اشاره به فرا رسیدن سال نو گفت: تعطیلات نوروزی با حفظ شئونات ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای شناساندن موقعیت این شهرستان است و باید با برنامه ریزی لازم تسهیلات جذب توریست و گردشگر در رودسر فراهم شود.

حیدری با اشاره به اینکه مناطق ییلاقی اشکور جزو یکی از مسیرهای پرتردد مسافران و گردشگران است، گفت: اگر در این مسجد با معضل زباله مواجه شوند از لحاظ وجدانی نمره منفی خواهیم گرفت و دهیاران باید مدیریت پسماند را در دستور کار خود قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *