پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳

قیمت تور استانبول فروردین ۱۴۰۲

با توجه به حجم گسترده مسافران، تعداد تورهای استانبول نیز افزایش پیدا می‌کنند. آژانس‌های مسافربری نیز تلاش می‌کنند که شرایط قیمتی متفاوت را برای گردشگران فراهم کنند تا بر اساس سلیقه و بودجه خود، سفر به این شهر را برنامه‌ریزی کنند.

به گزارش توریسم اینترنشنال ؛استانبول به‌عنوان یکی از شهرهای توریستی و گردشگر پذیر ترکیه، گزینه خوبی است تا امسال نوروز را در آن سپری کنید. درعین‌حال قیمت تور استانبول فروردین ۱۴۰۲ نسبت به گذشته با کاهش زیادی همراه شده و از این نظر نیز سفری اقتصادی و مقرون به‌صرفه را با امکانات لوکس می‌توانید پشت سر بگذارید. همچنین استانبول در ابتدای فصل تابستان نیز شرایط خوبی برای سفر دارد و به دلیل اینکه افراد کمتری در این فصل، به ترکیه سفر می‌کنند، هزینه‌های سفر  و تور استانبول تیر ۱۴۰۲ کمتر خواهد بود. در ادامه درباره قیمت تور استانبول در نوروز امسال و چگونگی آن اطلاعاتی در اختیار شما قرار می‌دهیم.

انواع تور استانبول در نوروز

حجم مسافران برای ورود به این شهر ترکیه، در ایام نوروز، بیشتر از سایر روزهای سال است. توریست‌ها از نقاط مختلف جهان، وارد استانبول می‌شوند؛ زیرا بهار و نوروز بهترین شرایط آب و هوایی را برای این شهر به ارمغان می‌آورد. با توجه به حجم گسترده مسافران، تعداد تورهای استانبول نیز افزایش پیدا می‌کنند. آژانس‌های مسافربری نیز تلاش می‌کنند که شرایط قیمتی متفاوت را برای گردشگران فراهم کنند تا بر اساس سلیقه و بودجه خود، سفر به این شهر را برنامه‌ریزی کنند.

تور استانبول چند شب است؟

همان‌طور که بیان شد انواع مختلف تور با شرایط متفاوت وجود دارد. شما می‌توانید تور استانبول فروردین ۱۴۰۲ را به‌صورت زمینی، هوایی یا سفر با قطار انتخاب کنید. علاوه بر آن، در انتخاب تعداد شب‌های اقامتی نیز تقریبا آزاد هستید. این تورها عموما از سه شب تا یک هفته برگزار می‌شوند و هرچه تعداد شب‌های اقامت کمتر باشد، قیمت آن نیز کاهش پیدا خواهد کرد. همچنین اگر می‌خواهید هزینه‌های این سفر را تا جای ممکن کمتر کنید، می‌توانید اقامت سه شب و تور زمینی را انتخاب کنید.

قیمت تور استانبول ۱۴۰۲

به‌صورت طبیعی در ابتدای سال و آغاز تعطیلات نوروزی، قیمت تور استانبول نیز مانند سایر تورهای گردشگری با روند افزایشی همراه می‌شود. در این موقع از سال تقاضا برای سفر به‌شدت بیشتر شده و این موضوع می‌تواند پیدا کردن گزینه مطلوب را کمی سخت کند. اما درصورتی‌که در سایر اوقات سال ماند اوایل تابستان به دنبال خرید تور استانبول تیر ۱۴۰۲ بروید، قیمت کمتر است؛ زیرا شرایط آب و هوایی و گرم شدن هوا روی قیمت تاثیرگذار است.

بااین‌حال در عید ۱۴۰۲ برای یک سفر جذاب باید برای هر نفر حداقل هزینه‌ای معادل با ۸ میلیون تومان در نظر بگیرید. این هزینه بر اساس نوع تور ازنظر زمینی یا هوایی بودن متغیر می‌شود. همچنین اگر تعداد شب‌های اقامت نیز بیشتر باشد، باید قیمت بالاتری بپردازید. درعین‌حال نوع هتل ازنظر لوکس بودن و امکانات  و خدمات دیگری که دریافت می‌کنید، روی هزینه تور اثر دارد. اما به‌صورت کلی برای یک تور هوایی و اقامتی سه‌روزه، هزینه سفر حدود هفت تا ۱۰ میلیون تومان برای هر نفر خواهد بود. همچنین اگر تور شش شب به‌صورت هوایی انتخاب کنید، باید مبلغی حدود ۱۴ تا ۱۹ میلیون تومان برای سفر کنار بگذارید.

مهم‌ترین نکته در خرید تور استانبول

در حال حاضر سایت‌های گردشگری مختلفی در زمینه ارائه خدمات تور داخلی و خارجی فعال هستند. برخی از آژانس‌های گردشگری تازه تاسیس تلاش می‌کنند که برای جذب مسافران، از تبلیغاتی استفاده کنند که گاهی اوقات چندان تطابق چندانی با واقعیت ندارد. حتی این احتمال را در نظر بگیرید که بعد از خرید تور استانبول تیر ۱۴۰۲ و ورود به استانبول، با خدماتی روبه‌رو شوید که کمتر از امکانات بیان شده در تبلیغات بوده است. اما سایت‌های گردشگری با اعتبار و قدیمی به دنبال آن هستند که رضایت کامل را همراه با کیفیت به مسافران خود ارائه دهند. بنابراین خرید تور استانبول فروردین ۱۴۰۲ از سایت‌های معتبر، گزینه بهتر و به‌صرفه‌تری خواهد بود.

قیمت تور استانبول فروردین

تور زمینی بهتر است یا هوایی؟

این موضوع نیز کاملا به سلیقه و برنامه‌ریزی‌های شما برای سفر بستگی دارد. اگر به دنبال آن هستید که هزینه کمتری برای سفر بپردازید، تور زمینی گزینه اقتصادی و به‌صرفه‌تری خواهد بود. البته مسیر سفر نیز طولانی‌تر است. اما تورهای هوایی در کنار هزینه بیشتر، راحت‌تر هستند و به‌سرعت می‌توانید مسیر سفر را طی کنید، به استانبول برسید و گردش در آن را آغاز نمایید.

نکته دیگر اینکه برای کاهش هزینه سفر در تور زمینی خودتان نیز می‌توانید دست‌به‌کار شوید. به‌طور مثال اگر مبدا سفر شما از شهر تبریز یا تهران است، می‌توانید ابتدا با وسیله نقلیه شخصی خودتان را به این شهرها برسانید تا درمجموع هزینه سفر کمتر شود.

چه زمانی تور استانبول نوروز را بخریم؟

در این موقع از سال، حجم مسافران به‌شدت افزایش پیدا می‌کند و به همین دلیل توصیه می‌شود که زودتر و قبل از تکمیل ظرفیت آن، تور استانبول را خریداری کنید تا به ترافیک آخر سال در خرید تور دچار نشوید.

چه هتلی انتخاب کنیم؟

پیشنهاد می‌شود به‌دنبال هتلی باشید که کاربردی باشد و دسترسی به نقاط مختلف شهر از آن راحت‌تر و سریع‌تر صورت بگیرد. فراموش نکنید که استانبول شهری ساحلی است و نمی‌توان از آن به‌عنوان یک شهر هتل محور یاد کرد. بنابراین باید جایی برای اقامت انتخاب کنید که فقط راحت، تمیز و همراه با امکانات کاربردی باشد و موقع استراحت گزینه خوبی باشد. بقیه زمان را نیز به گردش و تفریح در شهر بپردازید و نقاط دیدنی آن را مشاهده کنید. درعین‌حال استانبول به‌قدری دارای جاهای دیدنی است که فرصت چندانی برای ماندن در هتل ندارید. بنابراین بهتر است هزینه زیادی برای اقامت لوکس در این شهر نپردازید و به این شکل هزینه‌های سفر خودتان را مدیریت کنید.

بیشتر بخوانید:

خطر «زلزله بزرگ» در استانبول

فرودگاه بین‌المللی استانبول پرترددترین در اروپا شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *