ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳

لزوم ساماندهی سواحل استان بوشهر

امام جمعه بوشهر  ضمن اشاره به تصویب طرح ساماندهی سواحل در ‌حوزه عمرانی و فرهنگی و تعیین مسئولیت‌های افراد و سازمان‌‌ها از استاندار، از فرمانداران و مسئولان تقاضا کرد تا طرح ساماندهی سواحل این استان هر چه سریع‌تر اجرایی و عملیاتی شود.

به گزارش توریسم اینترنشنال،  آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی عضو شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با اشاره به ظرفیت این استان در عرصه سواحل و گردشگری اظهار داشت: استان بوشهر ظرفیت مهم و فوق‌العاده در عرصه گردشگری و سواحل دارد که با توجه به مصوبات مجلس شورای اسلامی و شورا عالی انقلاب فرهنگی، و شورای اجتماعی وزارت کشور باید طرح ساماندهی سواحل در دستور کار قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر باتأکید بر عملیاتی شدن طرح ساماندهی سواحل استان تصریح کرد: با توجه به تصویب طرح ساماندهی سواحل در ‌حوزه عمرانی و فرهنگی و تعیین مسئولیت‌های افراد و سازمان‌‌ها از استاندار، از فرمانداران و مسئولان تقاضا می‌شود این طرح را اجرایی و عملیاتی کنند.

امام جمعه بوشهر با  ایجاد کمیسیون ویژه ساماندهی سواحل در شورای فرهنگ عمومی استان و تعیین مسئول کمیسیون افزود: اکنون مردم این استان توقع دارند که طرح ساماندهی سواحل در حوزه فرهنگی، اجتماعی، عمرانی اجرا شود.

صفایی بوشهری با بیان اینکه مردم در مورد سواحل نگران هستند گفت: طرح ساماندهی سواحل که قانون آن موجود است و وظایف و مسئول مستقیم آن هم در استان و در شهرستان‌ها مشخص است طبق تحقیقات و پژوهش شورای فرهنگ عمومی، یکی از آسیب‌های استان عدم ساماندهی سواحل بوده است که در سال ۹۱ در جلسه شورای فرهنگ عمومی به استاندار و مسئولان ابلاغ شد اما اجرایی نکردند.

پایان خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *