ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳

مازندران تاکنون رتبه نخست جذب گردشگر در کشور را داشته است

معاون گردشگری میراث فرهنگی مازندران گفت:استان مازندران تاکنون رتبه نخست جذب گردشگر در کشور را داشته است.

به گزارش توریسم اینترنشنال،مهران حسنی، اظهار کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران از تاریخ  ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ شروع به فعالیت کرده و تا تاریخ ۲ فروردین ۱۴۰۲، نزدیک به ۷ میلیون نفر شب اقامت را در استان مازندران داشتیم.

وی گفت: همچنین بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری، از تاریخ ۱۶ اسفند آغاز شده و نزدیک به ۶۰۰ بازدید از واحدهای ‌های گردشگری استان صورت پذیرفت.

معاون گردشگری میراث فرهنگی مازندران ادامه داد: در طی همین مدت، ۱۳ مورد شکایت از طریق سامانه ۰۹۶۲۹، به ما اعلام شد که همه موارد رسیدگی و نتایج آن به شاکیان اعلام شد.

حسنی افزود: در ادامه کسانی که در مورد تسهیلات و خدماتی که در استان داده می‌شود در هر قسمتی اعم از جایگاه‌های سوخت، سوپرمارکت‌ها، تاسیسات گردشگری و سایر خدمات شاهد نواقصی هستند، می‌توانند از طریق سامانه ۰۹۶۲۹ ارتباط برقرار کنند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی مازندران در پاسخ به پرسش ایسنا مبنی بر تفاوت خدمات سفر ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل در چیست؛ گفت: شروع ماه مبارک رمضان امسال از سومین روز سال نو آغاز شده و در این راستا افطاری ساده و در پایانه‌های مسافربری، در پایگاه هلال احمر، پایگاه‌های تاریخی و همچنین پایانه‌های فرودگاه‌ها برای روزه داران در نظر گرفته شده است.

حسنی درباره مجوز خدمات رسانی رستوران‌ها در ماه رمضان، گفت: رستوران‌هایی که مجوز دارند باز بوده و رستوران‌های بدون‌مجوز در ماه رمضان تعطیل هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *