ی٫ اردیبهشت ۳۰ام, ۱۴۰۳

مجوز احداث اسکله تفریحی تنکابن صادر شد

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران اعلام کرد: با توجه به تلاش های انجام شده، موفق به کسب مجوز برای احداث اسکله تفریحی گردشگری در تنکابن شدیم.

به گزارش توریسم اینترنشنال، سعید کیاکجوری بعدازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نام گذاری سال ۱۴۰۲ به نام «مهار تورم و رشد تولید» و لزوم فراهم نمودن بسترهای سرمایه گذاری و رفع موانع کسب و کار، سازمان بنادر و دریانوردی با جانمایی و ساخت یک پست اسکله تفریحی در سواحل این استان موافقت کرد.

وی گفت: پیرو اعلام نظر اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و موافقت دیگر ارگان‌های ذیربط استان مازندران و پیگیری‌های انجام شده از سوی این اداره کل، کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی پس از بررسی، موافقت خود را با جانمایی و ساخت این اسکله در نوار ساحلی شهرستان تنکابن اعلام کرد.

وی افزود: بر اساس این مجوز، سرمایه گذار بخش خصوصی، مجاز است نسبت به احداث و جانمایی یک پست اسکله تفریحی از نوع شمع و عرشه به ابعاد ۳۱×۳۲ متر با راه دسترسی شمع و عرشه به طول ۱۳۵ متر و عرض ۸ متر با مشخصات تعیین شده و رعایت کلیه قوانین و مقررات داخلی و کنوانسیون‌های الحاقی مرتبط، در نوار ساحلی شهرستان تنکابن با کاربری تفریحی اقدام کند.

گفتنی است با توجه به این که سامانه جدید سازمان بنادر و دریانوردی متصل به درگاه ملی مجوزهای کسب و کار کشور در مراحل پایانی طراحی و بهره برداری است؛ به زودی مجوز ساخت دارای QR CODE درگاه ملی مجوزهای کسب و کار کشور در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت و همه اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی صدور مجوزهای سازه‌های دریایی می‌توانند به نشانی mojavez.ir مراجعه و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از طریق شماره تلفن (۸۴۹۳۲۲۷۷ – ۰۲۱) تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *