ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳

آغاز طرح مرمت مسجد «عتیق» اردبیل

طرح ساماندهی و مرمت مسجد جامع عتیق به عنوان اولین مسجد جامع اردبیل تسریع شده و اقدامات در این حوزه با جدیت هر چه تمام‌تر در حال انجام است.

به گزارش توریسم اینترنشنال، مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، گفت: طرح ساماندهی و مرمت مسجد جامع عتیق به عنوان اولین مسجد جامع اردبیل تسریع شده و اقدامات در این حوزه با جدیت هر چه تمام‌تر ادامه دارد.

 نادر فلاحی، مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، ۲۰ آذرماه، در بازدید از مسجد جامع عتیق اردبیل، اظهار کرد: طرح ساماندهی و مرمت مسجد جامع عتیق به عنوان اولین مسجد جامع اردبیل تسریع شده و اقدامات در این حوزه با جدیت هر چه تمام‌تر ادامه دارد.

وی مسجد جامع عتیق را یک مسجد تاریخی و از بناهای مهم در سطح شهر اردبیل عنوان کرد و افزود: تعیین تکلیف این محوطه و ساماندهی آن از مطالبات مردم استان بوده که با توجه به این مهم و اهمیت تاریخی جمعه مسجد در راستای ساماندهی و مرمت آن اقدامات اساسی انجام شده است.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با اشاره به انجام کاوش در جمعه مسجد بیان کرد: انجام این کاوش‌ها و مطالعات به پر شدن خلاهای بسیاری در داشته‌های علمی منجر شده و از اهمیت بسزایی برخوردار اس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *