ش٫ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۴۰۳

معرفی فیلم زندگی های پیشین/Past Lives 2023

فیلم سینمایی “Past Lives 2023” با اینکه نخستین تجربه فیلم سازی Celine Song بود،اما توانست با کسب امتیاز حیرت‌انگیز ۸.۳ از وبسایت imdb به بهترین فیلم سینمایی جهان در سال ۲۰۲۳ از نگاه بینندگان و منتقدین تبدیل شود.

معرفی شخصیت ها و بازیگران

گرتا لی در نقش نورا
سونگ آه مون در نقش نورای جوان
تئو یو در نقش هه سونگ
سونگ مین ییم در نقش هه سونگ جوان
جان ماگارو در نقش آرتور
جی هی یون در نقش مادر نورا
چوی وون یونگ در نقش پدر نورا
مین یونگ آن در نقش مادر هه سونگ

فیلم Past Lives 2023 زندگی های پیشین

خلاصه داستان فیلم Past Lives

هه سونگ، نورا و آرتور در یک بار نشسته اند در حالی که یک زوج نادیده آنها را تماشا می کنند و روابط آنها را با یکدیگر حدس می زنند. بیست و چهار سال قبل در کره جنوبی ، نا یونگ و هه سونگ همکلاسی هایی هستند که هر روز با هم به خانه راه می روند. خانواده نا یانگ به تورنتو مهاجرت می کنند ، جایی که او نام خود را به نورا تغییر می دهد. دوازده سال بعد، هه سونگ خدمت سربازی خود را به پایان رساند و نورا به شهر نیویورک مهاجرت کرد .

یک روز، نورا و مادرش در حالی که به دنبال همکلاسی هایش از کره هستند، با تلفن صحبت می کنند. وقتی به هاه سونگ نگاه می‌کند، می‌بیند که او در یک پست فیس‌بوک نظر داده بود که به دنبال نا یانگ است، بدون اینکه متوجه شود نامش را تغییر داده است. آنها دوباره به هم متصل می شوند و از طریق اسکایپ صحبت می کنند و هر دو از دیگری می خواهند که به دیدن آنها بیاید، اگرچه هیچ کدام نمی توانند متعهد شوند، زیرا نورا در آستانه شرکت در خلوت یک نویسنده است و هاه سونگ برای تبادل زبان به چین می رود. نورا به هاه سونگ می گوید که آنها باید برای مدتی صحبت نکنند، زیرا او می خواهد به طور جدی روی نوشته هایش تمرکز کند.

فیلم Past Lives 2023 زندگی های پیشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *